A Soproni Meggy Ale még az IPA-nál is népszerűbb lett
A Magyar Ökumenikus Szeretetszolgálatot támogatva 2019-ben elindított „komló projekt” első szürete tavaly volt, így hamarosan a Soproni Sörgyárban fel is fogják használni a learatott magyar komlót – árulta el kérdésünkre Ludvig Orsolya Stefanie, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.

Ludvig Orsolya Stefanie
vállalati kapcsolatokért
felelős vezető
Heineken Hungária
Sörgyárak
– Fontos a Soproni márka számára, hogy kizárólag magyar árpa felhasználásával előállított malátából készül, bár ízben ez talán csak az igazi szakértők számára érezhető. A minőség tekintetében a hazai termés kimagasló, illetve fontos, hogy a helyi beszerzés miatt a szállítással járó károsanyag-kibocsátást is megtakarítjuk – összegezte, hozzátéve, hogy vállalatcsoportjuk számára világszerte fontos a helyi gazdaság támogatása. Ennek keretében nemrég Hazai Termék védjegyessé is vált a Soproni Klasszikus. Ludvig kiemelte: egyre több fogyasztónak is fontos, hogy hazai terméket válasszon.
Emellett a vállalat életében nagy újdonság a közelmúltban egyre sokszínűbbé váló Óvatos Duhaj termékcsalád. Ezek célja, hogy demokratizálja a sörkülönlegességeket, és nemcsak árban, hanem ízvilágban is közel álljon az magyar fogyasztói ízléshez. Kérdésünkre Ludvig Orsolya Stefanie elárulta: sokáig a Soproni Óvatos Duhaj IPA volt a legkedveltebb felsőerjesztésű sör Magyarországon, de az Óvatos Duhaj Meggy Ale még az IPA sikerét is felül tudta múlni.
A különleges sörök megjelenése is mutatja, hogy a cég számára fontos az innováció, így érkezett meg az Óvatos Duhaj termékcsaládba második sörversenyük győztese, a Hoplager. Emellett a fenntarthatóság is prioritásuk, mostanra teljesen PET-palack-mentes a hazai portfóliójuk, vendéglátó partnereiknek műanyag poharak helyett lebomló papírpoharakat biztosítanak, sörgyáruk teljes felhasznált energiájának egyharmada megújuló, 2030-ra pedig a termelés, majd 2040-re a teljes értéklánc karbonmentes lesz. //
Kapcsolódó cikkeink
Díjat nyert a HEINEKEN Hungária „Net Zero Production” karboncsökkentési programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„A Soproni generációk óta ott van az élet kis és nagy pillanataiban”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >