A Smurfit Kappa felvásárolja a PaperBox Rio de Janeiró-i csomagolóüzemet
A Smurfit Kappa bejelentette, hogy megvásárolta a brazíliai Rio de Janeiróban található PaperBox csomagolóüzemet. A papír alapú csomagolóipari cég szerint a tranzakció – a szabályozó hatóságok jóváhagyásától függően – várhatóan október végén zárul le.

A papír alapú csomagolóanyagok piacán is jelentős mozgások vannak
Brazília a legnagyobb hullámkarton-piac Latin-Amerikában – jegyezte meg a vállalat. Az akvizíció a Smurfit Kappa brazíliai működési területének további bővítését jelenti, mivel jelenleg három másik államban is működik: Minas Gerais, Rio Grande do Sul és Ceará.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy bővíthetjük lábnyomunkat Brazíliában, hogy kielégíthessük az innovatív és fenntartható csomagolások iránti növekvő keresletet” – nyilatkozta Laurent Sellier, a Smurfit Kappa amerikai kontinensen tevékenykedő vezérigazgatója. „Ez a felvásárlás kiszélesíti és megerősíti jelenlétünket az országban, javítja termelési kapacitásainkat, és lehetővé teszi számunkra, hogy továbbra is új lehetőségeket teremtsünk és új partnerségeket alakítsunk ki ügyfeleinkkel.”
Manuel Alcalá, a Smurfit Kappa brazíliai vezérigazgatója hozzátette:
„A Smurfit Kappa hisz Brazíliában és a növekedési lehetőségekben azáltal, hogy továbbra is hozzáadott értéket teremt ügyfeleink üzletéhez. A PaperBox nagy múltra tekint vissza a régióban, és különleges elkötelezettséget mutat az összes érdekelt fél iránt. Ez egy olyan örökség, amelyre a Smurfit Kappa építeni fog”.”
Kapcsolódó cikkeink
Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >