A sajátmárka új arca – Levi’s for Target
A Target hipermarket lánc a Levi Strauss & Co. farmer és ruházati céggel együttműködve exkluzív kollekciót bocsát ki, amely több mint 100 otthoni, háziállat, kiegészítő és ruházati terméket tartalmaz.
Február 2-i sajtóközleményében az amerikai kereskedő hangsúlyozta, hogy az új, Levi’s for Target névre keresztelt kollekció a két vállalat évtizedes együttműködéséből származik és fenruár 28-tól lesz kapható.
Partnerségek a túlélésért
A Target már korábban is használt partnerkapcsolatokat és exkluzív termékcsaládokat az eladások ösztönzésére. Ezek már több gazdasági hullámvölgyön átsegítették a Target láncot. A Levi’s for Target kollekció pedig a legújabb, ebben a sajátos sajátmárka vonalban, mikor egy ismert márka készít exkluzív termékcsaládot, egyedi és kizárólagos márkát egyetlen kereskedő számára dedikálva. Az új választékot online videó is népszerűsíti.
Múlt novemberben például a Target partnerséget kötött az Ultával (amerikai kozmetikai márka), amelynek keretében 100 Ulta shop-in-shop-ot terveznek felállítani a Target üzletekben. Tavaly februárban a Target belépett az utazás kategóriába is és elindította az “Open Story” nevű sajátmárkás poggyászmárkáját. Cat&Jack néven gyermek sajátmárkás termékeit 2016-ban dobta piacra. A lánc rájött, hogy a sajátmárkák és exkluzív termékek hatékony értékesítési ösztönzők és a vásárlók megtartásában is kulcs szerepet játszanak.
Új kategóriák megnyitása
Az Egyesült Államokban 1897 boltot és 44 disztribúciós központot üzemeltető lánc, több mint 350 000 alkalmazottat foglalkoztat. A világjárvány idején is folyamatosan jól teljesített. A továbbiakban a Levi’s for Target márkával olyan új kategóriákba lépnek be, amelyek a pandémia alatt növekedtek. Ilyenek például a lakberendezés és a kisállat termékek, amik a maradjotthon intézkedések meghosszabbítása miatt továbbra is népszerűek lesznek. A Target még az utóbbi idők kiszámíthatatlan körülményei között is nőtt és virágzott, ami előnyös partnerré teszi. A harmadik negyedévében a Target digitális eladásai 155%-kal, a hagyományos eladások pedig 21,3%-kal növekedtek.
Gyártói oldalról is kedvező
A Levi’s és a Target közötti partnerség arra is jó példa, hogy a márka megerősítse kapcsolatát egy hipermarket típusú kiskereskedővel, mivel a hagyományos ruházati boltokban, az áruházakban és a bevásárlóközpontokban a forgalom a távolságtartó intézkedések miatt folyamatosan csökken.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon is sajátmárkákat fejleszt
Az online kereskedőóriás fizikai üzleteihez kapcsolódva több sajátmárkás termékcsaládot fejlesztett…
Tovább olvasom >Sokat tesznek a kereskedők a fenntarthatóságért
A PLMALive.Eu április havi hírműsorában kiemelt téma a fenntarthatóság. A…
Tovább olvasom >Vásárlási segítség az autizmussal, kognitív és értelmi fogyatékkal élőknek
Az Egyesült Államokban a Trader Joe’s lánc együttműködik a Magnusmode…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közel félmillió 25 év alattit is érinthet a jövőre tervezett SZJA mentesség
2022-től életbelépő, a 25 év alattiak SZJA mentességével kapcsolatban nagyságrendileg…
Tovább olvasom >Fidelity: Bikapiaci hangulatban Kína
A Fidelity elemzőinek beszámolója szerint a kínai vállalatvezetők kifejezetten bikapiaci…
Tovább olvasom >Elemzők: folytatódhat az infláció gyorsulása
Megfelelt a várakozásoknak az infláció márciusi emelkedése, és a világpiaci…
Tovább olvasom >