A Saintsbury’s 60 millió fontot fektet be, hogy alacsonyan tartsa az élelmiszerárakat
A Sainsbury’s 60 millió fontot fektet be az élelmiszerek és az élelmiszerboltok árainak alacsonyan tartásába idén ősszel. A befektetés a jelenlegi megélhetési válság nyomása alatt álló vásárlóknak nyújt segítséget, és a Sainsbury’s Quality, Aldi Price Match kampány, az Árstop-ígéret és a mindennapi különleges ajánlatok révén valósul meg.
Az Egyesült Királyság második legnagyobb szupermarketjének árkategóriái további termékekkel bővülnek, és 20%-kal több saját márkás termék kerül be az árrögzítő kampányba, ami tükrözi a vásárlási szokásokban megfigyelhető változásokat, mivel a vásárlók egyre inkább az olcsóbb saját márkás termékekre váltanak.
Az árrögzítési kezdeményezés legalább nyolc hétre befagyasztja akár 2000 háztartási termék árát. A Sainsbury’s által forgalmazott termékek mintegy 8%-a szerepel az árrögzítő kampányban.
A Sainsbury’s Quality, Aldi Price Match kampány továbbra is a legnagyobb volumenű, friss termékekre összpontosít, amelyeket a vásárlók a leggyakrabban vásárolnak. Az 50 legnagyobb forgalmú szupermarket termékcsalád mintegy 42%-a szerepel az árstratégiában.
Simon Roberts, a Sainsbury’s főnöke elmondta:
„Tudjuk, milyen nehéz lesz ez a „vissza az iskolába” szezon a vásárlóink számára. Mivel a családok országszerte nagymértékű emelkedéssel néznek szembe az energiaszámláikban, a helyzet komoly, és a legfontosabb feladatunk a Sainsbury’s-nél, hogy minden lehetséges módon segítsük vásárlóinkat. Az új tervünk bevezetése óta hatalmas lépéseket tettünk az árak csökkentése érdekében, de elkötelezettek vagyunk amellett, hogy még tovább menjünk. Nehéz időket élünk, és a Sainsbury’s-nél mindannyian a vásárlóink mellett állunk, hogy enyhítsük a rájuk nehezedő pénzügyi nyomást”.
Ez a legújabb, élelmiszerekre irányuló értéknövelő beruházás része a Sainsbury’s azon kötelezettségvállalásának, hogy 2023 márciusáig 500 millió fontot költ az árak alacsonyan tartására. További 5 millió fontot fektetnek be a háztartási bútorválasztékba az Argos és a Habitat üzletágakban.
Kapcsolódó cikkeink
KSH: novemberben a fogyasztói árak 3,7 százalékkal haladták meg az előző év azonos havi értékeket
Novemberben a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Hero Group a brit Deliciously Ella márkát
A svájci élelmiszergyártó Hero Group felvásárolta a Deliciously Ella néven…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >