A Rossmann folytatja expanziós tevékenységét
Újabb üzletet nyitott a Rossmann Magyarország Kft. a fővárosban 2015. december 5-én, amely tükrözi a vállalat budapesti terjeszkedési politikáját. A drogérialánc új tagja az egyik legnépszerűbb sétáló és bevásárló környéken, a Corvin sétányon nyitotta meg kapuit a nagyközönség előtt a karácsonyi szezon kezdetén, ezzel az üzlethálózat országosan jelenleg összesen 191 egységgel áll a fogyasztók rendelkezésére.
A mintegy 351 négyzetméteres alapterületű boltban a széles választék és a megújult design mellett a legkisebbekre is gondoltak: külön játszósarok várja a gyerekeket, amelyet a nyitás napján lufihajtogatós foglalkozással fel is avattak. Emellett a vásárlókat nyitási akcióval is kényeztetik, hiszen december 11-ig minden termék 10 százalék kedvezménnyel kapható az üzletben.
Ugyanakkor idén december 6-án már második alkalommal rendezték meg a Rossmann Magyarország támogatásával a Mikulásfutást. Több mint 2600 futó Mikulás szállta meg a belvárost, a családok, fiatalok és idősebbek egyaránt fergeteges hangulatban szelték át az ünnepi díszbe öltözött Váci utcát a 2. Rossmann Mikulásfutáson.
A futamokra készülő kicsiket és nagyokat pedig a cég jóvoltából Kolompos koncert és állatsimogató szórakoztatta, sőt, az állami gondozott gyerekekről sem feledkeztek meg: játékokkal, adományokkal telt meg a helyszínen felállított óriásputtony. A jótékony gyűjtést a cég az ÁGOTA Alapítványt megsegítésére hirdette meg, az adományozásból pedig hírességek is kivették a részüket. Hiszen a 2. Rossmann Mikulásfutáson ott volt Csemer Boglárka – Boggie énekesnő, Béres Alexandra, aki az indulók közös bemelegítése után maga is rajthoz állt kislányával, és Rippel Ferenc artistaművész is, aki szintén kisfiával vett rész a vidám futópartin.
Az új üzlet címe: 1082 Budapest, Corvin sétány 1.
Nyitva tartás:
H-P.: 8:00–20:00, Szo.: 8:00–20:00, V.: zárva
Ezüst- és aranyvasárnap: 8:00-20:00
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >