A Rossmann folytatja expanziós tevékenységét
Újabb üzletet nyitott a Rossmann Magyarország Kft. a fővárosban 2015. december 5-én, amely tükrözi a vállalat budapesti terjeszkedési politikáját. A drogérialánc új tagja az egyik legnépszerűbb sétáló és bevásárló környéken, a Corvin sétányon nyitotta meg kapuit a nagyközönség előtt a karácsonyi szezon kezdetén, ezzel az üzlethálózat országosan jelenleg összesen 191 egységgel áll a fogyasztók rendelkezésére.
A mintegy 351 négyzetméteres alapterületű boltban a széles választék és a megújult design mellett a legkisebbekre is gondoltak: külön játszósarok várja a gyerekeket, amelyet a nyitás napján lufihajtogatós foglalkozással fel is avattak. Emellett a vásárlókat nyitási akcióval is kényeztetik, hiszen december 11-ig minden termék 10 százalék kedvezménnyel kapható az üzletben.
Ugyanakkor idén december 6-án már második alkalommal rendezték meg a Rossmann Magyarország támogatásával a Mikulásfutást. Több mint 2600 futó Mikulás szállta meg a belvárost, a családok, fiatalok és idősebbek egyaránt fergeteges hangulatban szelték át az ünnepi díszbe öltözött Váci utcát a 2. Rossmann Mikulásfutáson.
A futamokra készülő kicsiket és nagyokat pedig a cég jóvoltából Kolompos koncert és állatsimogató szórakoztatta, sőt, az állami gondozott gyerekekről sem feledkeztek meg: játékokkal, adományokkal telt meg a helyszínen felállított óriásputtony. A jótékony gyűjtést a cég az ÁGOTA Alapítványt megsegítésére hirdette meg, az adományozásból pedig hírességek is kivették a részüket. Hiszen a 2. Rossmann Mikulásfutáson ott volt Csemer Boglárka – Boggie énekesnő, Béres Alexandra, aki az indulók közös bemelegítése után maga is rajthoz állt kislányával, és Rippel Ferenc artistaművész is, aki szintén kisfiával vett rész a vidám futópartin.
Az új üzlet címe: 1082 Budapest, Corvin sétány 1.
Nyitva tartás:
H-P.: 8:00–20:00, Szo.: 8:00–20:00, V.: zárva
Ezüst- és aranyvasárnap: 8:00-20:00
Kapcsolódó cikkeink
GLAMOUR Valentin-napok: jön az exkluzív shoppingünnep februárban
Február 10-16. között először rendezik meg a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >