A reptéren indított pálinkakóstoltató kampányt az Agrármarketing Centrum
Hazánkban vendégeskedő külföldiek számára indított egy hónapos pálinka népszerűsítő kampányt az Agrármarketing Centrum. A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található Heinemann Duty Free Skycourt üzletében nem csak megízlelhetik, de hazautazás előtt meg is vásárolhatják a hungarikumot. A forgalmas légikikötőn keresztül naponta több tízezer ember távozik és érkezik, így ideális helyszín, hogy az utazók megismerhessék és meg is kóstolhassák nemzeti italunkat.
A 2023. március 31-ig tartó kampány során négy hétvégén át kóstolhatják Magyarország legtüzesebb italát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér vámmentes zónáján áthaladók. A promóció célja, hogy az utazóközönség megismerhesse, megkóstolhassa és igény esetén meg is vásárolhassa nemzeti italunkat. A kóstoltató pultnál négyféle ízzel ismerkedhetnek az arra járók, és amennyiben kedvet kapnak hozzá, szuvenírként vagy akár saját részre vehetnek is néhány palackkal.
A kóstoltatás a következő időpontokban lesz elérhető:
- Március 3-5. 10:00-20:00
- Március 10-12. 10:00-20:00
- Március 17-19. 10:00-20:00
- Március 25-26. 10:00-20:00
A magyar pálinkát 2004-ben nyilvánította eredetvédetté az Európai Unió
2008-ban pedig az ún. pálinkatörvény szabályozta, milyen kritériumok szerint lehet egy alkoholos italt pálinkának nevezni. Ennek értelmében a pálinka olyan gyümölcspárlatot jelent, amelyet Magyarországon termesztett vagy vadon termett gyümölcsből készítettek, valamint cefrézését, lepárlását, érlelését és palackozását is Magyarországon végezték. Fontos követelmény még, hogy az italt legalább 37,5%-os alkoholtartalommal kell palackozni és semmilyen módon nem lehet ízesíteni, édesíteni vagy színezni, leszámítva a hordós és gyümölcságyas érlelést. A pálinkát 2013-ban vették fel a hungarikumok közé.
Kapcsolódó cikkeink
Reptéri kitelepüléssel várja az érdeklődőket a Nemzetgazdasági Minisztérium
A légi utasok jogainak védelme, fogyasztói tudatosságuk erősítése érdekében a…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >