A repoharak visszaváltását forradalmasítja a Mastercard pénzküldési megoldása
A Mastercard City Takeover daytime bulikon augusztus 10 – 13. között egy rendkívüli innovációt mutatnak be a fesztiválozók számára.
A szervezők lehetőséget biztosítanak a látogatóknak arra, hogy a Mastercard pénzküldési megoldásának köszönhetően a repoharaik teljes árát visszakapják, méghozzá a bankkártyájukra, ezzel gyorsítva és megkönnyítve a visszaváltás menetét.
„A Mastercard pénzküldés egy olyan megoldás, amely fizetést tesz lehetővé közvetlenül a címzett kártyájára. A kereskedők visszatérítést nyújthatnak a vásárlóknak, míg a felhasználók gyorsan fizethetnek egymásnak, vagy egyszerűen tölthetik fel pénzzel kártyáikat és digitális pénztárcáikat. Az elmúlt években egyre nagyobb számban fordultak elő személyek közötti fizetések, de a megoldás a vállalkozások számára is egyértelmű előnyökkel jár. Ez egy olyan szolgáltatás, amely egyszerűbbé, gyorsabbá és intelligensebbé teszi a pénzküldést – így az emberek nemcsak választási lehetőséget, hanem zökkenőmentes fizetési élményt is kapnak”
– mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
Hogyan működik a repohár visszaváltás
A pohárvisszaváltás a megoldás segítségével egyszerűbb, mint valaha. Semmi mást nem kell tennie a látogatónak, mint a visszaváltani kívánt repoharat odavinnie a visszaváltó ponthoz, ahol a pohár összege direktben, egy érintéssel a bankkártyájára kerül feltöltésre. Természetesen a megoldás minden márkájú érintésmentes bankkártyára és eszközre vonatkozik, így nem csak gyorsabbá, de környezetbarátabbá is válik a visszaváltás menete. A rendezvényeken kizárólag a bankkártyákra vagy okostelefonokra adják vissza a poharak összegét, készpénzre való visszaváltás nem lesz lehetséges.
A repohár használat előnyei
Egyes kutatások szerint a repohárhasználat akár 60-70%-al csökkentheti az ezzel kapcsolatos karbonlábnyomunkat. Sőt, egy darab pohár akár 100 különböző alkalommal is felhasználásra kerülhet, amely bevezetésekor nagy előrelépésnek bizonyult az egyszer használatos poharakkal szemben. A koncertek és fesztiválok jelentős mennyiségű hulladékot generálnak, így most a Takeover fesztiválok a Mastercarddal való együttműködésnek köszönhetően sokat tesznek a zöldebb és fenntarthatóbb rendezvénykultúráért.
Kapcsolódó cikkeink
Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >