A Pringles úgy fogy, mintha ingyen lenne
A Kellanova vállalat a Pringles iránti globális kereslet dinamikus növekedése miatt új gyárak építésébe kezdett Ázsiában és Mexikóban. A vállalat vezérigazgatója, Steve Cahillane elmondta, hogy minden egyes dobozt képesek értékesíteni, ezért tervezik új üzemek létrehozását az ázsiai piacon annak érdekében, hogy a globális piaci igényeknek megfeleljenek.
A Kellanova tulajdonosa más snack márkáknak is, mint például a Cheez-It, az RXBAR és az Eggo fagyasztott gofri. A vállalat több kihívással is küzd Észak-Amerikában, ahol az infláció és a vásárlók magatartásának változása miatt csökkent az élelmiszer-eladások volumene, és ezek a termékek így kevésbé népszerűek. Az utóbbi negyedévben több mint 6%-os volumencsökkenést tapasztaltak Észak-Amerikában és Európában is visszaesést jegyeztek fel.
A Kellanova az új beruházásokkal és stratégiai lépésekkel a globális piacon való pozícióját kívánja megerősíteni, reagálva a Pringles termékére irányuló növekvő keresletre.
Kapcsolódó cikkeink
Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >