A Pringles úgy fogy, mintha ingyen lenne
A Kellanova vállalat a Pringles iránti globális kereslet dinamikus növekedése miatt új gyárak építésébe kezdett Ázsiában és Mexikóban. A vállalat vezérigazgatója, Steve Cahillane elmondta, hogy minden egyes dobozt képesek értékesíteni, ezért tervezik új üzemek létrehozását az ázsiai piacon annak érdekében, hogy a globális piaci igényeknek megfeleljenek.
A Kellanova tulajdonosa más snack márkáknak is, mint például a Cheez-It, az RXBAR és az Eggo fagyasztott gofri. A vállalat több kihívással is küzd Észak-Amerikában, ahol az infláció és a vásárlók magatartásának változása miatt csökkent az élelmiszer-eladások volumene, és ezek a termékek így kevésbé népszerűek. Az utóbbi negyedévben több mint 6%-os volumencsökkenést tapasztaltak Észak-Amerikában és Európában is visszaesést jegyeztek fel.
A Kellanova az új beruházásokkal és stratégiai lépésekkel a globális piacon való pozícióját kívánja megerősíteni, reagálva a Pringles termékére irányuló növekvő keresletre.
Kapcsolódó cikkeink
Protein Waffle Bar / MaxiNutrition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >DIJO Tortilla chips és Salsa szósz többféle ízesítésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közel egyharmadával drágult a tojás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Problémarétegek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Túl sok ajándék, túl sok étel: ünnepi túlzásaink komoly terhet rónak a környezetre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
