A Pringles úgy fogy, mintha ingyen lenne
A Kellanova vállalat a Pringles iránti globális kereslet dinamikus növekedése miatt új gyárak építésébe kezdett Ázsiában és Mexikóban. A vállalat vezérigazgatója, Steve Cahillane elmondta, hogy minden egyes dobozt képesek értékesíteni, ezért tervezik új üzemek létrehozását az ázsiai piacon annak érdekében, hogy a globális piaci igényeknek megfeleljenek.
A Kellanova tulajdonosa más snack márkáknak is, mint például a Cheez-It, az RXBAR és az Eggo fagyasztott gofri. A vállalat több kihívással is küzd Észak-Amerikában, ahol az infláció és a vásárlók magatartásának változása miatt csökkent az élelmiszer-eladások volumene, és ezek a termékek így kevésbé népszerűek. Az utóbbi negyedévben több mint 6%-os volumencsökkenést tapasztaltak Észak-Amerikában és Európában is visszaesést jegyeztek fel.
A Kellanova az új beruházásokkal és stratégiai lépésekkel a globális piacon való pozícióját kívánja megerősíteni, reagálva a Pringles termékére irányuló növekvő keresletre.
Kapcsolódó cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >