A Posta szállítja szervízbe a Tesco garanciális termékeit

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 06. 02. 12:25

A garanciális termékek szakszervizbe szállítására, valamint visszakézbesítésére szerződött a Magyar Posta és a Tesco. A hibás műszaki berendezéseket, eszközöket vásárlók az áruházlánc valamennyi hazai hipermarketjében igénybe vehetik a posta szolgáltatását.

Bővítette kínálatát a Magyar Posta: a társaság a magyar logisztikai piacon egyedülálló szolgáltatása keretében a Tesco által forgalmazott garanciális termékek szakszervizekbe szállítására és a megjavított készülékek visszakézbesítésére fejlesztett ki online megoldást.

A posta közlése szerint a kifejezetten erre a célra kialakított webes felületen a regisztráció után az áruházlánc munkatársai rögzítik a kiszállítandó termékeket és azt is kiválaszthatják, hogy mely szervizbe kérik a szállítást. A kézbesítendő árucikkek útja a szállítás teljes folyamatában nyomon követhető. A kézbesítés koordinálását telefonos diszpécserek segítik, ami lényegesen gyorsítja a kapcsolattartást az áruház, a kézbesítő és a szakszerviz között.


A szolgáltatást márciusban teszt jelleggel indította el a társaság. Május végére a posta logisztikai tevékenységét már 115-áruház, azaz az összes Magyarországon működő Tesco hipermarket igénybe vette – írja a Népszabadság Online.

Kapcsolódó cikkeink