A Positive Adamsky-t választotta ügynökségi partneréül az idén 40 éves Helia-D
Hazánk egyik legnagyobb múltú kozmetikai márkája a Positive Adamsky ügynökségi csoport pr és social tagügynökségével működik együtt 2022 januárjától.
Budaházy Péter ügyvezető igazgató szerint a Helia-D hazai értékesítése és exportja még a járványhelyzet ellenére is dinamikusan nő, ráadásul a 2022-es évnek számos újítással vágnak neki, ami mind az arculatot, mind a termékpalettát érinti.
„Bővítjük a termékportfóliónkat és épül a Helia-D új, korszerű gyártógépekkel felszerelt üzeme is Veszprémben. A lendületes folytatáshoz jól szervezett sajtókommunikációs, social media és influencermarketing-támogatásra van szükségünk, amelyhez hosszú idő után újra egy profi ügynökséget hívtunk segítségül. A Positive Adamsky számos magyar márkával dolgozik, ez nekünk biztosíték, hogy jó kezekben lesz a kommunikációs stratégiánk.”
Az idén 40. születésnapját ünneplő Helia-D jelentős fejlődésen ment keresztül 2004 óta, amióta a márka magyar tulajdonban van. Ekkor 200 millió forint volt a cég forgalma, 2021-re pedig már a 2 milliárd forintot is elérte az árbevétele. A vállalat termékei külföldön is elérhetők, ráadásul az indulás óta egy 8 milliárd forint forgalmú cégcsoport is kinőtt a vállalkozásból, melynek legnagyobb tagja – a PL Beauty Cosmetics Kft. – egy korszerű kozmetikai gyár.
Kapcsolódó cikkeink
Szérumokon innen, hatóanyagokon túl
Az arcápolási termékek piaca egy folyamatosan fejlődő szegmens, ahol a…
Tovább olvasom >Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét
Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét, a Positive…
Tovább olvasom >Teltház az év beauty eseményén
Három nap alatt telt be a 2000 fős előregisztráció a Rossmann…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >