Már 40 éve generációk kedvence – megújul a Helia-D Classic termékcsaládja
A Helia-D hosszú távú fejlesztésbe kezdett a tavalyi évben, melynek keretében idén nyáron intenzívebb formulával, új hatóanyagokkal és megújult külsővel debütál az ikonikus Classic termékcsalád. A továbbfejlesztett receptúrának köszönhetően a termékek még átfogóbb ápolást nyújtanak majd a bőrnek, ugyanakkor a már jól bevált és kedvelt tulajdonságok ezután sem változnak. A krémek gazdag állaga, emlékezetes illata, illetve a szeretett hatóanyagok olyan összetevőkkel egészülnek ki, mint a hialuronsav, a szkvalán vagy a zöld, fenntartható forrásból származó növényi kollagén.
A Helia-D márka Classic termékcsaládjának története 40 évvel ezelőtt kezdődött, amikor a Szigethalmon élő, házi kozmetikumokat készítő Nedeczky Jenőné, Margit néni észrevette, hogy a napraforgószár természetes kivonata a kézen és az arcon is rendkívüli hidratáló hatással bír. Ez a felfedezés és szabadalmaztatott hatóanyag volt az alapja a Helia-D klasszikus krémjének, melynek a népszerűsége az eltelt évtizedekben is töretlen maradt. A Classic krémcsalád olyannyira tükrözte a kor trendjét, hogy olyan területeken is nagy siker lett, mint az USA vagy Dél-Korea, de volt arra is példa, hogy francia diplomata vásárolta és szállította a francia modellek számára a „magyar csodakrémet”. Ezt a csodát szeretné a mai napig őrizni és ápolni a márka.
Generációk használták és szerették a gondosan válogatott növényi összetevőket és vitaminokat tartalmazó kozmetikumokat, amelyek most modern hatóanyagokkal kiegészülve a mai modern nők életéhez igazodva, komplex ápolást nyújtva újultak meg.
Hatóanyag-tudatosak a 35 év feletti magyar nők
A Helia-D átfogó fejlesztésbe kezdett a tavalyi évben, melynek célja a teljes arcápoló portfólió megújítása. A Classic termékcsalád ráncfelvarrása előtt piackutatás keretében vizsgálta a márka a 35 év feletti magyar nők arcápolási szokásait és igényeit. Többek között ennek eredményét felhasználva újították meg a teljes Classic termékcsaládot, amely idén júliusban új hatóanyagokkal és külsővel kerül a polcokra.
„A kutatásunk eredményeiből kiderült, hogy a 35 év feletti hölgyek 60 százaléka napi rendszerességgel használ valamilyen arcápolási terméket. Megtudtuk továbbá azt is, hogy a legfontosabb szempont számukra a termékben található hatóanyagok, így ennek mentén újítottuk meg a sokak által kedvelt Classic termékcsaládot. Ehhez az évtizedek óta féltve őrzött receptúránkat megtartottuk, viszont innovatív hatóanyagokkal egészítettük ki, ami a korábbihoz képest még gazdagabban tápláló krémeket eredményez”
– számolt be a megújulásról Budaházy Péter, a Helia-D tulajdonosa, ügyvezető igazgatója.
Hozzátette: „ilyen például a kiváló hidratáló hatású hialuronsav és a növényi kollagén, valamint a ránctalanító termékeinket gazdagító szkvalán, amely növeli a bőr nedvességtartalmát és erősíti a természetes regeneráló képességét”.
Elegáns külső, intenzívebb formula
A Helia-D célkitűzése, hogy a folyamatos kutatómunkának és fejlesztésnek köszönhetően olyan receptúrákat dolgozzon ki, melyek még hatékonyabb bőrápolást nyújtanak, ám megőriznek mindent, ami a márkát meghatározza, egyedivé és szerethetővé teszi. Ilyenek például a termékek állaga, kedvelt illata és persze a jól bevált hatóanyagok, mint a bio napraforgószár kivonat, a shea vaj, a körömvirágolaj és a vitaminok.
A jól megszokott hatóanyagok olyan extra összetevőkkel egészültek ki, mint a kiváló vízmegkötő képességgel rendelkező hialuronsav vagy a zöld, fenntartható forrásból származó, feszesítő hatású növényi kollagén (PhytoCollagén), hogy hatékonyabb regenerálást nyújtsanak az arc, a nyak és a dekoltázs bőrének. A ránctalanító termékek emellett szkvalánnal is gazdagodtak, amely védi a bőrt a transzepidermális vízvesztéssel szemben, felszínét simává és kellemes tapintásúvá teszi anélkül, hogy elnehezítené azt. A Classic termékcsalád egytől egyig vegán termékekből áll, továbbá 24 órás hidratálást biztosítanak.
A kilenc, csomagolásában is megújult Classic termék a napokban kerül be a Helia-D webshopjának kínálatába. Júliusban pedig a boltok polcain is elérhető a megújult Classic termékcsalád: két ránctalanító krém, öt hidratáló krém, egy szemránckrém, illetve egy golyós ránctalanító szérum várja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Szérumokon innen, hatóanyagokon túl
Az arcápolási termékek piaca egy folyamatosan fejlődő szegmens, ahol a…
Tovább olvasom >Teltház az év beauty eseményén
Három nap alatt telt be a 2000 fős előregisztráció a Rossmann…
Tovább olvasom >Jövőbiztos stratégiák az Agóra konferencián
Az infláció letörése, a magyar gazdaság stabilitásának és fejlődésének biztosítása, valamint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közel másfél milliárd forintból újult meg a Hűvösvölgyi úti SPAR
Nemcsak teljes belső modernizáció, külső homlokzatfelújítás, de szolgáltatásbővítés is történt…
Tovább olvasom >A Dreher vezérigazgatója a befogadó kultúra további erősítésére tett vállalást
Nemzetközi kutatások* bizonyítják, hogy azok a vállalatok, ahol a munkavállalók…
Tovább olvasom >NGM: létrejön a Fogyasztóvédelmi Civil Fórum – erősíti együttműködését a Nemzetgazdasági Minisztérium a fogyasztóvédelmi egyesületekkel és a békéltető testületekkel
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) a magyar családok védelme…
Tovább olvasom >