A POS Services újra szakmai versenyt hirdetett
Az eladáshelyi marketing meghatározó szereplője, a POS Services Kft. 2022-ben is megrendezte a saját fejlesztésű, szakmai eseményét a SPAR Showroomot. Az 5 napos rendezvény keretein belül egy szakmai versenyt is meghirdettek, ahol a legkreatívabb POS-eszközök megtervezésére ösztönözték a pályázókat.
Az eszközök gyártásáért, kihelyezéséért – vagyis a pályamunkáknak az áruházi környezetben való megjelenítéséért – a teljes körű szolgáltatást nyújtó POS Services marketingügynökség felelt. A díjazottak 7 millió forint összértékű nyereményben részesültek, amit egy ünnepélyes hangulatú gálavacsorán vehettek át.
Az idei évben a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. tudhatja magáénak a győzelmet, míg a Red Bull Hungária Kft. a második, a Bunge Zrt. pedig a harmadik helyezést érte el. Gratulálunk a díjazottaknak!

HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. tudhatja magáénak az I. helyet
A POS Services Kft. lelkes csapata pedig már elkezdett dolgozni a következő évi rendezvényen, amely a megszokott színvonal mellett további újdonságokat is tartogat majd a résztvevők számára. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tartós, non-FMCG az Év Displaye 2022
A POPAI Magyarország Egyesület évzáró, rendhagyó eseményét december 1-én a…
Tovább olvasom >Felértékelődött a reziliencia szerepe a reklámiparban is – Interjú Krajczár Adrienn-nel, a POS Services értékesítési és üzletfejlesztési igazgatójával
Az alábbi szakmai beszélgetésből kiderül, hogyan reagál az eladáshelyi marketing…
Tovább olvasom >SPAR SHOWROOM 2022
A POS Services Kft. mint vezető európai médiacsoport tagja, teljes körű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vonzó borlap újborokkal – a METRO tanácsai
Az újborok már novembertől elkezdik kiszorítani az előző évjárat borait…
Tovább olvasom >Bőséges forrás áramlik a magyar agráriumba
Hogyan hatott az energiaárak emelkedése a termelőkre? Miként befolyásolja ez…
Tovább olvasom >Év végi együttműködésben a Mastercard és a SPAR
A Mastercard és a Spar az év egyik legnagyobb fogyasztói…
Tovább olvasom >