A POPAI jelenti
Bezárult és kinyílt a világ
A világjárvány miatt virtuálisan megtartott események áthidalják a kontinensek közti távolságokat. A Shop!, POPAI és más szervezetek korábban helyi érdekeltségű rendezvényei is elérhetővé válnak. A kiállítások, konferenciák, webinárok, podcastok sokszor ingyenesen látogathatók a világhálón.
A Shop! Enhancing Retail Environments and Experiences Association a kereskedelmi környezet minden szereplőjét – kereskedelmi vállalatok, márkagyártók, POP-tervezők és gyártók, piackutatók, szolgáltatók, média – összefogó szervezet, amelynek magyar képviselője a 2003 óta működő POPAI Magyarország Egyesület. //
Határtalan ismeret és információ
Március közepe óta a lokális és nemzetközi találkozók, megbeszélések online kerülnek megrendezésre. A Marketing at Retail iparág „Oscar”-díjának számító Shop! Global Awards ünnepélyes eredményhirdetése is a világhálóra került. A rangos ceremónia így most először a világ bármely részéről követhetővé vált, sőt akár most is megtekinthető. 15 országból – Argentína, Ausztrália, Brazília, Chile, Cseh Köztársaság, Dél-Afrika, Egyesült Államok, Egyesült Királyság, Írország, Japán, Kanada, Kína, Magyarország, Mexikó, Oroszország –, több mint 600-an kapcsolódtak be az élő közvetítésbe, néhány győztes személyesen is bejelentkezett az adás során.
//
Magyar POP-világbajnok
A Shop! Global Awards díjátadón idén 18 kategóriában hirdettek győztest, köztük a második alkalommal szereplő Student Design Awards kategóriában is, melynek győztese ismét egy magyar hallgató lett. A Zewa Szélkerék elnevezésű pályamunkát és annak tervezőjét, Rajkai Boldizsárt, a BME harmadéves, alapszakos terméktervező hallgatóját ünnepelheti a hazai POP-szakma. A pályamunka a magyar POPAI Student Design Awards egyik aranyérmeseként került a nemzetközi mezőnybe.
A display részletes leírása a POPAI-honlapon található. //
A POP-iparág legjobbjai
Az ausztrál kollégák – Shop! Australia & New Zealand – júliusban tartották a „Best of POP and Retail Marketing 2010–20” webináriumot, amelyben az utóbbi 10 év kereskedelmi marketingjének sikertörténeteit mutatták be a Shop! és POPAI szervezetek közreműködésével. Az időeltérés ellenére néhány európai és amerikai résztvevő is regisztrált az eseményre. Az anyag a magyar POPAI tagok számára is elérhető.
//
Közlekedés, házimunka közben is hallgatható
Egyre elterjedtebb szakmai tartalomfogyasztási forma a podcast. Ehhez a trendhez alkalmazkodva készíti podcastsorozatát a Shop! központi szervezete. Tavaly 10 részben „Retail Decoded” címmel a kereskedelem alakulását vitatták meg, részenként a területek neves szakértőivel. A sorozat részei a Shop! honlapon és a Spotify-on is elérhetőek.
Az új évadban a COVID-19 utáni új normák kialakulását követik nyomon „Defining the »Next« Normal” alcímmel. Az iparágban jellemző kihívások, trendek, változások kerülnek terítékre különböző perspektívából, a kereskedelem, márkák, dizájn, alapanyagok, folyamatok és fenntarthatóság szempontjait is figyelembe véve. Az augusztus 5-i adás témája a szakboltok volt, rá két hétre pedig a kényelmi boltok jövője került terítékre.
Az adások immár a magyar POPAI-honlapról is elérhetővé váltak, legkönnyebben innen hallgathatók meg: popai.hu. //
Kapcsolódó cikkeink
Az ember birka, amerről a kolomp szól, arra megy – Puskás Tamás színész, rendező a FutureTalks podcastban
A színházi világ gazdasági hátteréről, a családról és színészlét kihívásairól…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >Egy tv-show is befolyásolhatja a gazdasági kultúrát – Máté Krisztina a legújabb FutureTalks podcastban
Máté Krisztina, az ismert televíziós személyiség több, mint 15 éve…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: 566 mikro-, kis- és közepes vállalkozás részesül kapacitásbővítő támogatásban
A mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat célzó kapacitásbővítő támogatásra 566-an…
Tovább olvasom >ENSZ: világszerte tovább nőtt tavaly az élelmiszer-bizonytalanság
Tovább nőtt az élelmiszer-ellátás bizonytalansága 2023-ban – olvasható az ENSZ…
Tovább olvasom >