A POPAI jelenti

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2020. 09. 08. 10:29

Bezárult és kinyílt a világ

Popai logo

A világjárvány miatt virtuálisan megtartott események áthidalják a kontinensek közti távolságokat. A Shop!, POPAI és más szervezetek korábban helyi érdekeltségű rendezvényei is elérhetővé válnak. A kiállítások, konferenciák, webinárok, podcastok sokszor ingyenesen látogathatók a világhálón.

A Shop! Enhancing Retail Environments and Experiences Association a kereskedelmi környezet minden szereplőjét – kereskedelmi vállalatok, márkagyártók, POP-­tervezők és gyártók, piackutatók, szolgáltatók, média – összefogó szervezet, amelynek magyar képviselője a 2003 óta működő POPAI Magyarország Egyesület. //

Határtalan ismeret és információ

Március közepe óta a lokális és nemzetközi találkozók, megbeszélések online kerülnek megrendezésre. A Marketing at Retail iparág „Oscar”-­díjának számító Shop! Global Awards ünnepélyes eredményhirdetése is a világhálóra került. A rangos ceremónia így most először a világ bármely részéről követhetővé vált, sőt akár most is megtekinthető. 15 országból – Argentína, Ausztrália, Brazília, Chile, Cseh Köztársaság, Dél-Afrika, Egyesült Államok, Egyesült Királyság, Írország, Japán, Kanada, Kína, Magyarország, Mexikó, Oroszország –, több mint 600-an kapcsolódtak be az élő közvetítésbe, néhány győztes személyesen is bejelentkezett az adás során.

A Popai jelenti - Határtalan ismeret és információ

//

Magyar POP-világbajnok

A Shop! Global Awards díjátadón idén 18 kategóriában hirdettek győztest, köztük a második alkalommal szereplő Student Design Awards kategóriában is, melynek győztese ismét egy magyar hallgató lett. A Zewa Szélkerék elnevezésű pályamunkát és annak tervezőjét, Rajkai Boldizsárt, a BME harmadéves, alapszakos terméktervező hallgatóját ünnepelheti a hazai POP-szakma. A pályamunka a magyar POPAI Student Design Awards egyik aranyérmeseként került a nemzetközi mezőnybe.

POPAI_Zewa_display Popai-Rajkai Boldizsár

A display részletes leírása a POPAI-honlapon található. //

A POP-iparág legjobbjai

Az ausztrál kollégák – Shop! Australia & New Zealand – júliusban tartották a „Best of  POP and Retail Marketing 2010–20” webináriumot, amelyben az utóbbi 10 év kereskedelmi marketingjének sikertörténeteit mutatták be a Shop! és POPAI szervezetek közreműködésével. Az időeltérés ellenére néhány európai és amerikai résztvevő is regisztrált az eseményre. Az anyag a magyar POPAI tagok számára is elérhető.

POPAI-Top pop

//

Közlekedés, házimunka közben is hallgatható

Egyre elterjedtebb szakmai tartalomfogyasztási forma a podcast. Ehhez a trendhez alkalmazkodva készíti podcastsorozatát a Shop! központi szervezete. Tavaly 10 részben „Retail Decoded” címmel a kereskedelem alakulását vitatták meg, részenként a területek neves szakértőivel. A sorozat részei a Shop! honlapon és a Spotify-on is elérhetőek.

POPAI-RetailDecoded

Az új évadban a COVID-19 utáni új normák kialakulását követik nyomon „Defining the »Next« Normal” alcímmel. Az iparágban jellemző kihívások, trendek, változások kerülnek terítékre különböző perspektívából, a kereskedelem, márkák, dizájn, alapanyagok, folyamatok és fenntarthatóság szempontjait is figyelembe véve. Az augusztus 5-i adás témája a szakboltok volt, rá két hétre pedig a kényelmi boltok jövője került terítékre.

Az adások immár a magyar POPAI-honlapról is elérhetővé váltak, legkönnyebben innen hallgathatók meg: popai.hu. //

Kapcsolódó cikkeink