A POPAI jelenti
Bezárult és kinyílt a világ
A világjárvány miatt virtuálisan megtartott események áthidalják a kontinensek közti távolságokat. A Shop!, POPAI és más szervezetek korábban helyi érdekeltségű rendezvényei is elérhetővé válnak. A kiállítások, konferenciák, webinárok, podcastok sokszor ingyenesen látogathatók a világhálón.
A Shop! Enhancing Retail Environments and Experiences Association a kereskedelmi környezet minden szereplőjét – kereskedelmi vállalatok, márkagyártók, POP-tervezők és gyártók, piackutatók, szolgáltatók, média – összefogó szervezet, amelynek magyar képviselője a 2003 óta működő POPAI Magyarország Egyesület. //
Határtalan ismeret és információ
Március közepe óta a lokális és nemzetközi találkozók, megbeszélések online kerülnek megrendezésre. A Marketing at Retail iparág „Oscar”-díjának számító Shop! Global Awards ünnepélyes eredményhirdetése is a világhálóra került. A rangos ceremónia így most először a világ bármely részéről követhetővé vált, sőt akár most is megtekinthető. 15 országból – Argentína, Ausztrália, Brazília, Chile, Cseh Köztársaság, Dél-Afrika, Egyesült Államok, Egyesült Királyság, Írország, Japán, Kanada, Kína, Magyarország, Mexikó, Oroszország –, több mint 600-an kapcsolódtak be az élő közvetítésbe, néhány győztes személyesen is bejelentkezett az adás során.
//
Magyar POP-világbajnok
A Shop! Global Awards díjátadón idén 18 kategóriában hirdettek győztest, köztük a második alkalommal szereplő Student Design Awards kategóriában is, melynek győztese ismét egy magyar hallgató lett. A Zewa Szélkerék elnevezésű pályamunkát és annak tervezőjét, Rajkai Boldizsárt, a BME harmadéves, alapszakos terméktervező hallgatóját ünnepelheti a hazai POP-szakma. A pályamunka a magyar POPAI Student Design Awards egyik aranyérmeseként került a nemzetközi mezőnybe.
A display részletes leírása a POPAI-honlapon található. //
A POP-iparág legjobbjai
Az ausztrál kollégák – Shop! Australia & New Zealand – júliusban tartották a „Best of POP and Retail Marketing 2010–20” webináriumot, amelyben az utóbbi 10 év kereskedelmi marketingjének sikertörténeteit mutatták be a Shop! és POPAI szervezetek közreműködésével. Az időeltérés ellenére néhány európai és amerikai résztvevő is regisztrált az eseményre. Az anyag a magyar POPAI tagok számára is elérhető.
//
Közlekedés, házimunka közben is hallgatható
Egyre elterjedtebb szakmai tartalomfogyasztási forma a podcast. Ehhez a trendhez alkalmazkodva készíti podcastsorozatát a Shop! központi szervezete. Tavaly 10 részben „Retail Decoded” címmel a kereskedelem alakulását vitatták meg, részenként a területek neves szakértőivel. A sorozat részei a Shop! honlapon és a Spotify-on is elérhetőek.
Az új évadban a COVID-19 utáni új normák kialakulását követik nyomon „Defining the »Next« Normal” alcímmel. Az iparágban jellemző kihívások, trendek, változások kerülnek terítékre különböző perspektívából, a kereskedelem, márkák, dizájn, alapanyagok, folyamatok és fenntarthatóság szempontjait is figyelembe véve. Az augusztus 5-i adás témája a szakboltok volt, rá két hétre pedig a kényelmi boltok jövője került terítékre.
Az adások immár a magyar POPAI-honlapról is elérhetővé váltak, legkönnyebben innen hallgathatók meg: popai.hu. //
Kapcsolódó cikkeink
Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Csodagyerekből profi síelő, újgenerációs szakértő és vállalkozó – Trunk Tamás a legújabb FutureTalks podcastban
Életében nem ivott alkoholt és nem járt még szórakozóhelyen, helyette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Optimisták a hazai cégek klímaügyben
Az EY nemzetközi kutatása szerint a magyar vállalatok többsége optimista…
Tovább olvasom >Állatmentes sajtot kínál a REWE Németországban
A Formo start-up Frischhain néven kapható sajtalternatívája nem csak finom,…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >