A PLMA online rendezi meg a „World of Private Label” kiállítást
A májusi halasztás után idén december 1-4. között online rendezik meg az eddig Amszterdamban tartott sajátmárkás szakvásárt.
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége a “Life is Good in Private Label” (Az élet jó a sajátmárkával) címmel rendezi meg a PLMA nemzetközi szakkiállítást. Fő céljuk, hogy a sajátmárkás termékgyártókat, disztribútorokat és a kereskedőket összehozzák, segítsenek az innovációk, legfrissebb trendek megismerésében, inspirációk, ötletekek, kapcsolatokat gyűjtésében.
Erősödő PL piac
A PLMA évkönyve szerint Európa a sajátmárka fellegvára, a PL részesedése 8 országban eléri vagy meghaladja a 40%-ot, a többiben is átlagosan a piac harmadát teszi ki. A magas arány azt mutatja, hogy a vásárlók elfogadták, megszerették és rendszeresen vásárolják a privát címkés termékeket. A verseny kiélezett, de a trend a világjárvány hatására tovább erősödik. Éppen ezért fontos, hogy a sajátmárkás piac résztvevői találkozzanak. Az amszterdami esemény elmaradása rést hagyott a piacon, ezért hiánypótló lesz az idei évben a felhőből mindenhonnan elérhető online rendezvény. A PLMA honlapján elérhető látogatói adatlapon lehet igényelni a látogatói regisztrációs linket, ami a belépést lehetővé teszi.
Tematikus napok
A hatékonyság és áttekinthetőség jegyében a szervezők témák szerint rendezik el a napokat, hogy a beszerzők és a virtuálisan kiállító gyártók, beszállítók célzottan tudjanak találkozni. A virtuális kiállítói standok 09:00-18:00 tartanak nyitva, fogadnak videó hívásokat. A standok olyan weboldalak, amin a vállalatról, a termékekről információt, képeket, videókat találnak az érdeklődők, sőt azonnal üzenetet is lehet küldeni vagy videó hívást is lehet indítani. 75 országból várnak résztvevőket, így az esemény nyelve az angol, de minden stand profiljában fel lesznek tüntetve a beszélt nyelvek. A PLMA-hoz beérkezett előzetes jelentkezések alapján a kategóriákba illeszkedő kereskedelmi vállalatok alkalmazottai ingyenes meghívót kapnak, a további érdeklődők számára 130 Euro belépési díj. Minden kategória két egész napig – 24 órát, 00:01-23:59 – tart nyitva az alábbi ütemezés szerint:
November 30. hétfő
• Bemutató a beszerzők és regisztrált látogatók számára
December 1. kedd
• Egészség és Szépség termékek (Health & Beauty Products)
• Háztartási termékek (Household Products)
• Háztartási berendezések és egyéb non-food termékek (Housewares and Other Non-Food Products)
December 2. szerda
• Egészség és Szépség termékek (Health & Beauty Products)
• Háztartási termékek (Household Products)
• Háztartási berendezések és egyéb non-food termékek (Housewares and Other Non-Food Products)
• Szárazáru & Italok (Shelf Stable Food & Beverages)
• Állateledel (Pet Products)
December 3. csütörtök
• Szárazáru & Italok (Shelf Stable Food & Beverages)
• Állateledel (Pet Products)
• Friss, hűtött és fagyasztott termékek (Fresh, Refrigerated & Frozen Products)
• Kereskedelmi & Szolgáltatói beszállítók (alapanyagok, csomagolás stb) (Trade & Service Suppliers (Ingredients, Packaging etc.))
December 4. péntek
• Friss, hűtött és fagyasztott termékek (Fresh, Refrigerated & Frozen Products)
• Kereskedelmi & Szolgáltatói beszállítók (alapanyagok, csomagolás stb) (Trade & Service Suppliers (Ingredients, Packaging etc.))
Kapcsolódó cikkeink
A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >Rekordméretű saját márkás szakkiállításra készül a PLMA
A Private Label Manufacturers’ Association (PLMA) május 20-21-én rendezi meg…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >