A PLMA online rendezi meg a „World of Private Label” kiállítást
A májusi halasztás után idén december 1-4. között online rendezik meg az eddig Amszterdamban tartott sajátmárkás szakvásárt.
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége a “Life is Good in Private Label” (Az élet jó a sajátmárkával) címmel rendezi meg a PLMA nemzetközi szakkiállítást. Fő céljuk, hogy a sajátmárkás termékgyártókat, disztribútorokat és a kereskedőket összehozzák, segítsenek az innovációk, legfrissebb trendek megismerésében, inspirációk, ötletekek, kapcsolatokat gyűjtésében.
Erősödő PL piac
A PLMA évkönyve szerint Európa a sajátmárka fellegvára, a PL részesedése 8 országban eléri vagy meghaladja a 40%-ot, a többiben is átlagosan a piac harmadát teszi ki. A magas arány azt mutatja, hogy a vásárlók elfogadták, megszerették és rendszeresen vásárolják a privát címkés termékeket. A verseny kiélezett, de a trend a világjárvány hatására tovább erősödik. Éppen ezért fontos, hogy a sajátmárkás piac résztvevői találkozzanak. Az amszterdami esemény elmaradása rést hagyott a piacon, ezért hiánypótló lesz az idei évben a felhőből mindenhonnan elérhető online rendezvény. A PLMA honlapján elérhető látogatói adatlapon lehet igényelni a látogatói regisztrációs linket, ami a belépést lehetővé teszi.
Tematikus napok![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/10/ErtUzl_PL-oldalak_PLMA_opt-300x165.jpeg)
A hatékonyság és áttekinthetőség jegyében a szervezők témák szerint rendezik el a napokat, hogy a beszerzők és a virtuálisan kiállító gyártók, beszállítók célzottan tudjanak találkozni. A virtuális kiállítói standok 09:00-18:00 tartanak nyitva, fogadnak videó hívásokat. A standok olyan weboldalak, amin a vállalatról, a termékekről információt, képeket, videókat találnak az érdeklődők, sőt azonnal üzenetet is lehet küldeni vagy videó hívást is lehet indítani. 75 országból várnak résztvevőket, így az esemény nyelve az angol, de minden stand profiljában fel lesznek tüntetve a beszélt nyelvek. A PLMA-hoz beérkezett előzetes jelentkezések alapján a kategóriákba illeszkedő kereskedelmi vállalatok alkalmazottai ingyenes meghívót kapnak, a további érdeklődők számára 130 Euro belépési díj. Minden kategória két egész napig – 24 órát, 00:01-23:59 – tart nyitva az alábbi ütemezés szerint:
November 30. hétfő
• Bemutató a beszerzők és regisztrált látogatók számára
December 1. kedd
• Egészség és Szépség termékek (Health & Beauty Products)
• Háztartási termékek (Household Products)
• Háztartási berendezések és egyéb non-food termékek (Housewares and Other Non-Food Products)
December 2. szerda
• Egészség és Szépség termékek (Health & Beauty Products)
• Háztartási termékek (Household Products)
• Háztartási berendezések és egyéb non-food termékek (Housewares and Other Non-Food Products)
• Szárazáru & Italok (Shelf Stable Food & Beverages)
• Állateledel (Pet Products)
December 3. csütörtök
• Szárazáru & Italok (Shelf Stable Food & Beverages)
• Állateledel (Pet Products)
• Friss, hűtött és fagyasztott termékek (Fresh, Refrigerated & Frozen Products)
• Kereskedelmi & Szolgáltatói beszállítók (alapanyagok, csomagolás stb) (Trade & Service Suppliers (Ingredients, Packaging etc.))
December 4. péntek
• Friss, hűtött és fagyasztott termékek (Fresh, Refrigerated & Frozen Products)
• Kereskedelmi & Szolgáltatói beszállítók (alapanyagok, csomagolás stb) (Trade & Service Suppliers (Ingredients, Packaging etc.))
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >