A PICK Téliszalámi 150 éves legendáját eleveníti fel a nagymúltú húsipari márka új kampánya
Új reklámfilm és integrált kommunikációs kampány hívja fel a figyelmet a felülmúlhatatlan minőségre és szakértelemre, ami alátámasztja: a PICK Téliszalámi valóban egy legenda. A CaféCommunications és a FleishmanHillard Café dolgozik a kampányon.
Háttér: Magyarország kedvenc téliszalámija generációk óta fontos szereplője a magyar családok mindennapi étkezésének. Az idősebb generáció már jól ismeri a legendás készítmény titkát, most itt az ideje, hogy a fiatalok is jobban megismerjék azt.
„Megfogalmazódott tehát az igény, hogy megteremtsük az érzelmi kötődést az újabb generációkkal is, az által, hogy megismertetjük velük a legenda titkát, a minőség mögött rejlő attribútumokat. A kampánnyal arra a kérdésre adunk választ, miért utánozhatatlan a PICK Téliszalámi több mint egy évszázada.” – mondta el Szokolai Júlia, a marketing és stratégiai vezető.
Kampánycél:
A kampány célja megismertetni a fiatalabb generációkkal is a legendát, ami az ország első számú téliszalámija mögött rejlik.
A cél tudatosítani a hungarikum PICK Téliszalámi minőségi attribútumait, valamint feleleveníteni azokat az értékeket, amiket Pick Márk eredeti, féltve őrzött receptjének 150 éves hagyománya őriz. A titok benne rejlik a legnemesebb húsokban, a gondoskodásban, a hagyományos, hosszú érleléses eljárás minden egyes lépésében. A PICK Téliszalámi íze megkérdőjelezhetetlenül egyedi, és mindennapjaink része már hosszú ideje, erre épülnek a kreatív kampány elemei.
A PR kommunikáció első körben a termék mögött rejlő legendás eljárás megismertetését támogatja, ezzel párhuzamosan célja egy edukációs és szakértői kommunikáció elindítása.
Az integrált kampány továbbá online és in-store kommunikációval is kiegészül.
A kampány fő üzenete: A PICK Téliszalámi egy legenda. Íze és minősége felülmúlhatatlan már 150 éve, ez pedig számos tényezőnek köszönhető, ami a hétköznapi táplálkozásunkra is kihat – ismerjük meg ezeket!
Kreatív koncepció:
Valószínűleg mindenki ismeri a PICK Téliszalámi ízét, de sokan nem tudják, hogy pontosan miért ilyen finom, hogyan alakulhat ki ez a különleges, semmihez sem hasonlító ízélmény.
A film ezt a rejtélyt erősíti fel. Bemutatja a minőségi alapanyagokat, a bükkfán füstölést, a tradicionális, közel 90 napig tartó nemespenészes érlelést, a titokzatos fűszerezést, de még a tiszai levegő is említésre kerül, ami kedvezően befolyásolja a szalámigyártás kényes folyamatát. A konklúzió pedig: Ezek mind együtt teszik legendává a terméket, ezek mindegyike kell ahhoz, hogy a PICK Téliszalámi felülmúlhatatlan legyen, immár 150 éve.
PR koncepció és kampány:
A kampány PR lába a téliszalámi elkészítésének legendás folyamatára összpontosít, a termékattribútumok széleskörű megismertetését és a termék sokoldalú és időtálló felhasználhatóságát támogatva. Ezzel párhuzamosan egy általánosságban edukáló, valamint szakértői célú kommunikációt is elindít.
Alkotók listája:
Megbízó: PICK Szeged Zrt.
Csoport marketing és stratégia vezető: Szokolai Júlia
Média, digitális és fogyasztói marketing vezető: Vízhányó-Pitrik Szilvia
Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra
Brand manager és social média specialista – Zsapka Anna
Termékmenedzser – Baloghné Harkai Zsuzsanna
Reklámügynökség: Café Communications
Stratégiai igazgató: Szakál Zoltán
Stratéga: Ónody Boglárka
Kreatívigazgató: Zsembery Péter
Art director: Csabai Bence
Copywriter: Dósa Detti, Havas Kinga
Account director: Kistamás Veronika
Senior account manager: Papp-Hidegkuti Edit, Ferencz Mónika Linda
Médiaügynökség: Café Reklám
Media account director: Kara Balázs
Senior integrated media planner: Gergely Dóra
Junior digital performance manager: Ilko Lóránt
Produkciós cég: Café Communications
Gyártásvezető: Beszta Nóra, May Gábor
Vágó: Sum-Vészi Kriszta
Utómunka: Melon FX
Hangutómunka: Gaston Stúdió
Colorist: Vándor Ádám / Spájz
Zene: Fodor Máriusz
PR-ügynökség: FleishmanHillard Café
Public Relations Account Executive: Fehér Emma
Public Relations Senior Account Executive: Csula-Albert Andrea
Account Director: Szigeti Györgyi
Kapcsolódó cikkeink
Drágulhat a karácsonyi menü: mire számítsunk az ünnepi időszakban?
Ahogy közeledik az ünnepi időszak, sokan már tervezik a karácsonyi…
Tovább olvasom >Állatfeldolgozás 2024-ben: Növekvő sertés- és baromfivágások, csökkenő szarvasmarha- és juhfeldolgozás
2024 első három negyedévében vegyes eredményeket mutattak a magyar vágóhidakon…
Tovább olvasom >Tizenöt hentes mester vehette át a mesterlevelét
Hentesmestereket avatott a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a képzést és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >