A PICK növekedéssel is büszkélkedhet
PICK megtartotta piacvezető szerepét, sőt növekedéssel büszkélkedhet a jelenlegi, magyar húsipar számára nehéz piaci helyzet ellenére is. Ehhez az eredményhez, nagyban hozzájárult a vállalat nagyszabású marketing kampánya, melynek promóciója több mint 70 ezer fogyasztót mozgatott meg.
A magyarországi húskészítmények piacán a PICK márka mennyiségi és értékbeli részesedése is 0.5%p-os növekedést mutat a tavalyi év azonos időszakához képest.” – a Nielsen 2011. május-júniusi piackutatási adatai szerint. Továbbá az is kiderül, hogy számos kategóriában erősítette helyzetét a márka, így például a szalámi kategóriában, ahol a mennyiségi részesedéseket tekintve, közel 4%p-os növekedést ért el.
Kovács László a Pick Szeged Zrt. vezérigazgatója, következőképpen vélekedett a fentiekről:
„Igaz, a húsiparban megjelent olcsóbb import termékek idén is megnehezítik a márkatermékek helyzetét, azonban a Nielsen kutatása is bizonyítja, hogy a minőségi termékek iránti kereslet továbbra is folyamatosan nő. Ennek köszönhetően a Pick Szeged Zrt. -nek sikerült megőriznie piacvezető pozícióját. Ehhez az eredményhez, a termékek magas minősége mellett, a PICK erős márkaértéknövelő marketing tevékenysége is nagyban hozzájárult” – mondta a vállalat vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >