A P&G koronavírus-ölő fertőtlenítőszert vezet be az Egyesült Királyságban
Az USA-ban nagy siker aratott Microban 24 fertőtlenítőszer családot először a UK-ban vezeti be a Procter&Gamble. Az integrált kampány célja, hogy a vásárlók 95%-át elérjék.
Február 22-én tette közzé tájékoztató anyagát a P&G a BusinessWire oldalán, amelyben bejelentik a 24 órás felületi védelmet nyújtó, baktérium- és vírusölő Microban 24 termékcsalád bevezetését.
Videó a közösségi médiában
A két hónaposra tervezett aktiváció minden médiára kiterjed, különös hangsúllyal a közösségi platformokra. Az edukációs jellegű kommunikáció a Twitteren, Instagramon és Pinteresten is megjelenik. A vállalat célkitűzése, hogy két hónapon belül elérje a háztartások vásárlási döntéshozóit, népszerűsítse a márkát a közösségi platformokon és a márkanagyköveteken keresztül. A digitális hangsúly fő oka a tavaly óta tartó szigorú pandémiás lezárások és korlátozások.
Microban 24 termékcsalád
A Microban 24 márka váratlan lett sláger, tavaly februári bevezetése óta az USA-ban. Mivel a fogyasztók a koronavírus miatti aggodalmak közepette hamar kiürítették az ismert fertőtlenítőszer polcokat, felvásárolták a Clorox és a Lysol termékeket, hajlandóak voltak olyan kevésbé ismert termékeket vásárolni, mint a Microban 24.
A Microban 24-et az otthon körüli kemény, nem porózus, étellel nem érintkező felületeken, például ajtókilincseken, íróasztalokon, kukákon és szekrényeken való használatra tervezték. Ezeket a sokszor érintett területeket folyamatosan használjuk, ezért tökéletes környezetet nyújtanak a vírusok és baktériumok terjedéséhez.
A Microban 24 mögött álló tudomány egy erőteljes formula, amely ötvözi az aktív antibakteriális összetevőket és többrétegű védelmet nyújt a felületeken. Ennek eredményeként az antibakteriális hatóanyagok akár 24 órán át a felszínen maradnak, így folyamatosan megölik a baktériumokat, akár napi többszöri érintés esetén is.
A fertőtlenítő sprayt, felülettisztítót és fürdőszobai tisztítószert friss és citrus illatban tartalmazó termékcsalád egyedülálló védelmet nyújt a baktériumok ellen. Elpusztítja a baktériumok 99,9%-át és egyes vírusokat is, köztük a COVID-19 vírust (burkolt vírusokon tesztelt, 5 perc érintkezési idővel) és az influenza vírust (burkolt vírusokon tesztelt, 5 perc érintkezési idővel) is. A baktériumok elpusztítását akár 24 órán keresztül folytatja, még több érintés után is.
A hatékony alkalmazáshoz rá kell fújni a Microban 24-et a fertőtleníteni kívánt felületekre, majd 5 perc hatóidő után egy kendővel le kell törölni. Ez a folyamat a baktériumok 99,9 %-át elpusztítja akár 24 órás időtartamra.
Új szemlélet a termékbevezetésben
A Microban 24 bevezetése eltért a P&G szokásos centralizált döntéshozatali folyamatától és kihagyta a jelentős erőforrások mozgósítása előtt szokásos aprólékos tesztmarketinget.
A Microban 24 fejlesztése újabb jele annak, hogy a P&G megújította szemléletét az innováció és az új termékek marketingje terén. Marc Pritchard, a márkákért felelős vezérigazgató az elmúlt években ezt a folyamatot „konstruktív megszakításnak” nevezte, gyors stratégia váltásnak, hogy megfeleljen a nyomás alatt álló társadalom igényeinek. Ezt a témát a múlt hónapban a virtuális Consumer Electronics Show keretében tartott beszédében elemezve mondta, hogy a vállalat „183 év tapasztalatát ötvözi a startupok vállalkozói szellemiségével”.
A P&G kiemelte legújabb termékei között a Microban 24-et és az Oral-B foghigiénés márkáját, amely az elektromos fogkefék értékesítésének 20%-os értékesítési ugrását jelentette a decemberi negyedév során. A tisztítószerek, főként a Tide és a Mr. Clean iránti folyamatos kereslet miatt a P&G árbevétele 8% -kal emelkedett az egy évvel korábbi időszakhoz képest. A társaság 7% -kal növelte a marketingre fordított kiadásokat, amit a menedzsment az értékesítés növekedéséhez képest „megfelelőnek” nevezett.
Kapcsolódó cikkeink
Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Feltámadt a túró: újra hasít az amerikai tejipar
Közel húsz éve tartó csökkenés után újra felfelé ível a…
Tovább olvasom >Ausztrália a vámháború nyertese – olcsóbb lehet az ausztrál marha, bor és búza az amerikai piacon
Donald Trump amerikai elnök új vámpolitikája váratlan előnyt hozott Ausztráliának:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >