A Pernod Ricard és a Kirin partnersége révén Európa egyre több országában kapható a Fuji whisky
A Kirin a francia Pernod Ricard szeszesitalgyártó céggel lépett partnerségre, hogy prémium Fuji whiskyjét egyre több európai országban forgalmazza.
Az új partnerséggel 18-ra nő azon országok száma, amelyekben a Fuji whisky kapható: a jövő hónapban 13 európai piacon, köztük Olaszországban és Spanyolországban lép piacra a márka. A Kirin célja, hogy meglovagolja a japán whiskyk tengerentúlon töretlen népszerűségét.
A Kirin a Fuji whiskyt a Shizuoka prefektúrában található Fuji Gotemba lepárlóüzemében állítja elő. A vállalat jelenleg helyi forgalmazókkal együttműködve exportál Franciaországba, az Egyesült Államokba, Ausztráliába, Kínába és Szingapúrba. A franciaországi értékesítést a Pernod veszi át.
A júliusban indult partnerség keretében a Fuji whisky eladási ára Európában várhatóan több mint 10 000 jen (70 dollár) lesz palackonként, ami közel kétszerese a japán árnak. A Kirin a Fuji európai eladásait a jelenlegi évi 100 millió jenről 2030-ra mintegy 2 milliárd jenre kívánja növelni. 2024-ben a forgalmazó országok száma további három-négy országgal bővül.
A Chivas Regal és Ballantine whiskmárkákat is forgalmazó Pernod a világ második legnagyobb szeszesitalgyártó vállalata, 86 országban értékesít.
A Kirin viszonylag újdonsült szereplő a japán whiskykészítők körében, de szeszesitalai 2023-ig már négy egymást követő évben kapták meg a legjobb díjakat egy brit kiadó által szponzorált nemzetközi versenyen. A vállalat japán whisky-értékesítése a január-júniusi időszakban volumen alapján 50 %-kal nőtt az előző évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Van valahol egy íz, ami csak rád vár!
A stabilnak tekinthető hazai whiskypiac meghatározó szereplőivel beszélgettünk trendekről és…
Tovább olvasom >Kínában készült whiskyt mutatott be a Pernod Ricard
A Pernod Ricard emeishani whisky lepárlóját 2021-ben nyitotta meg. A…
Tovább olvasom >RTD-koktélban találkozik az Absolut Vodka és a Sprite
Az Absolut Vodka és a Sprite kedvelői hamarosan dobozból kortyolhatják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >A brit Co-opban terjeszkedik a Beyond Meat
A Beyond Meat növényi alapú alternatívái már az Egyesült Királyság…
Tovább olvasom >Új kutatás-fejlesztési központot hoz létre a svéd Essity
A svéd Essity új higiéniai papírtermékekre szakosodó kutatás-fejlesztési központba invesztál…
Tovább olvasom >