A PepsiCo zéró kibocsátást céloz 2040-re
A globális felmelegedés elleni harcból kivéve a maga részét a PepsiCo Inc. 2040-ig szeretné elérni a zéró kibocsátási szintet az egész ellátási láncban. A Doritos chips és a Tropicana gyümölcslégyártó az üvegházhatásúgáz-kibocsátást saját operációjában először 75%-kal, saját gyártási folyamatain kívüli területeken és az ellátási láncban 40%-kal kívánja 2030-ig mérsékelni.
Az amerikai élelmiszer- és italgyártó óriás 2019-ben globálisan mintegy 57 millió metrikus tonna üvegházhatású gázt bocsátott ki saját éves fenntarthatósági jelentése szerint. Az elkövetkező kilenc évben a cég ezt reményei szerint kevesebb mint a felére lesz képes visszavágni.
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >