A PepsiCo zéró kibocsátást céloz 2040-re
A globális felmelegedés elleni harcból kivéve a maga részét a PepsiCo Inc. 2040-ig szeretné elérni a zéró kibocsátási szintet az egész ellátási láncban. A Doritos chips és a Tropicana gyümölcslégyártó az üvegházhatásúgáz-kibocsátást saját operációjában először 75%-kal, saját gyártási folyamatain kívüli területeken és az ellátási láncban 40%-kal kívánja 2030-ig mérsékelni.
Az amerikai élelmiszer- és italgyártó óriás 2019-ben globálisan mintegy 57 millió metrikus tonna üvegházhatású gázt bocsátott ki saját éves fenntarthatósági jelentése szerint. Az elkövetkező kilenc évben a cég ezt reményei szerint kevesebb mint a felére lesz képes visszavágni.
Kapcsolódó cikkeink
Ellátási lánc: kevésbé hatékony az AI a frontvonalban
A Gartner friss adatai szerint a generatív mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >