A PepsiCo zéró kibocsátást céloz 2040-re
A globális felmelegedés elleni harcból kivéve a maga részét a PepsiCo Inc. 2040-ig szeretné elérni a zéró kibocsátási szintet az egész ellátási láncban. A Doritos chips és a Tropicana gyümölcslégyártó az üvegházhatásúgáz-kibocsátást saját operációjában először 75%-kal, saját gyártási folyamatain kívüli területeken és az ellátási láncban 40%-kal kívánja 2030-ig mérsékelni.
Az amerikai élelmiszer- és italgyártó óriás 2019-ben globálisan mintegy 57 millió metrikus tonna üvegházhatású gázt bocsátott ki saját éves fenntarthatósági jelentése szerint. Az elkövetkező kilenc évben a cég ezt reményei szerint kevesebb mint a felére lesz képes visszavágni.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >