A Penny folytatja
Az első hazai élelmiszerdiszkont túl van az első jubileumon, de még nem adja fel, keres, épít, terjeszkedik. Azt nem tudni hol, mert minden hatezer lakos feletti település szóba jöhet elméletileg. A németországi Rewe-csoporthoz tartozó Penny Market Kft. 1996. június 6-án nyitotta meg Szentesen az első hazai élelmiszerdiszkont-áruházát. Azóta még 164 egység épült. Szlogenjük „Minőséget mindig olcsón”, amely a Penny felfogásában tartósan alacsony árakat, optimális ár-érték arányt, átlátható, a napi szükségletekhez igazodó áruválasztékot, heti, rendszeres akciókat, túlnyomórészt magyar termékeket, országos lefedettséget és meghosszabbított nyitva tartást jelent a hét minden napján.
A Penny munkatársai folyamatosan azon dolgoznak, hogy a legjobb ár-érték arányt nyújtsák a vásárlóknak, hogy egyre magasabb színvonalú kiszolgálásban részesítsék őket, hogy az árukihelyezés egységes és átlátható legyen, olvasható a cég honlapján. Az ő érdekükben a forgalmazott termékek minőségét rendszeresen ellenőrzik, illetve javítják, amelynek érdekében szorosan együttműködnek beszállító partnereikkel és az illetékes hatóságokkal.
A lánc kínálatában 1100, a mindennapi szükségletet kielégítő termék található. A Penny neves magyar és nemzetközi márkák mellett magas minőségű saját márkás termékeket is kínál, mégpedig tartósan alacsony áron. Saját márkás termékeiket minőségi szempontból is rendszeresen ellenőrzik, így nemcsak a kedvező árat, hanem a tartósan magas minőséget is garantálják.
A diszkontlánc minőség-ellenőrzési csoportját állandóan bővíti, erősíti. A fogyasztók biztonsága érdekében HACCP élelmiszer-biztonsági rendszert működtetnek, ezzel garantálva a forgalmazott termékek nyomon követhetőségét, biztonságát. Ezen belül a saját márkás termékeket kiemelten kezelik, folyamatos labor- és saját vizsgálatokkal ellenőrzik minőségüket.
Hiába tartozik 165 egység a Pennyhez, a cég még mindig keres ingatlanokat új üzletek létesítése céljából. Országszerte, természetesen. A telek lehet beépített vagy beépítetlen, egy a lényeg: a település lakossága haladja meg a hatezer főt, a telek nagysága a 4000, a földszinti üzlethelyiség nagysága pedig az 1000 négyzetmétert. És legyen elég hely kényelmes parkoló kialakítására is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >