A Penny folytatja

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 02. 01. 08:00

Az első hazai élelmiszerdiszkont túl van az első jubileumon, de még nem adja fel, keres, épít, terjeszkedik. Azt nem tudni hol, mert minden hatezer lakos feletti település szóba jöhet elméletileg. A németországi Rewe-csoporthoz tartozó Penny Market Kft. 1996. június 6-án nyitotta meg Szentesen az első hazai élelmiszerdiszkont-áruházát. Azóta még 164 egység épült. Szlogenjük „Minőséget mindig olcsón”, amely a Penny felfogásában tartósan alacsony árakat, optimális ár-érték arányt, átlátható, a napi szükségletekhez igazodó áruválasztékot, heti, rendszeres akciókat, túlnyomórészt magyar termékeket, országos lefedettséget és meghosszabbított nyitva tartást jelent a hét minden napján.
A Penny munkatársai folyamatosan azon dolgoznak, hogy a legjobb ár-érték arányt nyújtsák a vásárlóknak, hogy egyre magasabb színvonalú kiszolgálásban részesítsék őket, hogy az árukihelyezés egységes és átlátható legyen, olvasható a cég honlapján. Az ő érdekükben a forgalmazott termékek minőségét rendszeresen ellenőrzik, illetve javítják, amelynek érdekében szorosan együttműködnek beszállító partnereikkel és az illetékes hatóságokkal.
A lánc kínálatában 1100, a mindennapi szükségletet kielégítő termék található. A Penny neves magyar és nemzetközi márkák mellett magas minőségű saját márkás termékeket is kínál, mégpedig tartósan alacsony áron. Saját márkás termékeiket minőségi szempontból is rendszeresen ellenőrzik, így nemcsak a kedvező árat, hanem a tartósan magas minőséget is garantálják.
A diszkontlánc minőség-ellenőrzési csoportját állandóan bővíti, erősíti. A fogyasztók biztonsága érdekében HACCP élelmiszer-biztonsági rendszert működtetnek, ezzel garantálva a forgalmazott termékek nyomon követhetőségét, biztonságát. Ezen belül a saját márkás termékeket kiemelten kezelik, folyamatos labor- és saját vizsgálatokkal ellenőrzik minőségüket.
Hiába tartozik 165 egység a Pennyhez, a cég még mindig keres ingatlanokat új üzletek létesítése céljából. Országszerte, természetesen. A telek lehet beépített vagy beépítetlen, egy a lényeg: a település lakossága haladja meg a hatezer főt, a telek nagysága a 4000, a földszinti üzlethelyiség nagysága pedig az 1000 négyzetmétert. És legyen elég hely kényelmes parkoló kialakítására is.

Kapcsolódó cikkeink