A növényi alapú kategóriába is belép a PepsiCo Muscle Milk terméke
A növényi alapú trendet követő fogyasztók számára is vonzó alternatívát kínálni vágyó PepsiCo bevezeti a Muscle Milket a növényi alapú kategóriába.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A cég szerint a Muscle Milk növényi fehérjeturmix az egyetlen azonnal fogyasztható növényi alapú fehérjeital, amelyet kifejezetten a sportolók igényeinek megfelelően és az edzéssel töltött alkalmakhoz szabva alakítottak ki. Minden egyes palack 30 gramm növényi fehérjét, a leginkább állati eredetű fehérjékben megtalálható kilenc esszenciális aminosavat, 3-4 gramm cukrot, 170-180 kalóriát, valamint B12-vitamint és vasat tartalmaz.
A Muscle Milk hagyományosan a teljesítménykategóriában volt jelen, míg a növényi alapú termékek nagyrészt az életmód kategóriában versengenek. A fogyasztók azonban nem csupán táplálkozásukban, de napi rutinjuk más elemeiben – például az izomépítés során – is egyre több növényi alapú terméket használnak.
A karamellás vanília- és csokoládéízben készülő ital decemberben kerül az üzletek polcaira.
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Megduplázódhat a vegán állateledelek globális piaca 2034-re
Egyre több gazdi ismeri fel a növényi alapú étrend előnyeit…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >