A nőknek a nívós áruválaszték, a férfiaknak a kisebb, közelben lévő bolt jelent vonzerőt

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 02. 28. 00:00

A GfK Hungária Piackutató Intézet Shopping Monitor elnevezésű tanulmánya kitér a nemek közötti vásárlási különbségekre is.A hölgyek ritkábban, de nagyobb mennyiségben vásárolnak be, és
hajlandók többet utazni azért, hogy elvárásaiknak minél inkább megfelelő
üzletben vásároljanak. Köztük viszont gyakoribb az úgynevezett impulzus
vásárló, akik olyan árucikket vásárolnak, amelyet nem terveztek meg előre. Főleg
a vonzó csomagolás hat rájuk ösztönzően.

A férfiak inkább a kis alapterületű boltokat szeretik és
igen keveset törődnek a bolt által kínált egyéb szolgáltatásokkal. Az urakat
kevésbé érdekli az árszínvonal és az áruválaszték, de a minőségre ők is
érzékenyek.

 

A kor előrehaladtával csökken az impulzusvásárlások aránya

Kapcsolódó cikkeink