A név hátán is megélnek – A nap képe
133 éves a kekszeiről, ostyáiról híres Bahlsen cég, akik legújabb márkafrissítésükhöz vizuális örökségük megtartását kérték az Auge Design dizájner cégtől, ugyanakkor a külső forradalmasítását: egy 10 évvel későbbre utaló víziót.
A teljes termékskálát érintő eredmény elő pillantásra kissé meghökkentőnek tűnik: a termékfotók alaposan összementek, a márkanév ismert kék betűi viszont nagyra nőve uralják a csomagolást.
Nagy önbizalom, nagy betűk a nagy eredményekért. Az első siker már megvan: a világ legismertebb csomagolásdizájnnal foglalkozó oldalának, a Dieline-nak a 2022-es versenyén kategóriájukban első helyet szereztek.
Kapcsolódó cikkeink
Piaszagod van, csak kicsit másképp – A nap képe
A Swag Brewery illatos szappanjai valódi szeszes italokból készülnek, de…
Tovább olvasom >Sört, elegánsan – A nap képe
Stílusos és látványos az oldalsó hurkokkal megerősített sörhordó alkalmatosság a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Azonnali hatállyal bezártak egy II. kerületi éttermet súlyos higiéniai problémák miatt
Azonnali hatállyal felfüggesztette a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) egy Hidegkúti…
Tovább olvasom >Papírhulladék-visszavásárlás – A nap videója
Régen MÉH-nek hívták a hulladékpapírt (is) megvásárló szervezetet – akkor…
Tovább olvasom >