A Netflix egy kiskereskedelmi lánccal dolgozik együtt
A francia szupermarketlánc, Carrefour, és a streaming platform, Netflix, egy új előfizetési programot tesztelnek együtt, amely Carrefour Plus néven fut. A kísérleti program jelenleg két városban, Rouen és Bordeaux területén, érhető el, és az első, amikor a Netflix egy nagy kiskereskedővel együttműködik az előfizetési szolgáltatás terén.
A program részeként a Carrefour 10%-os kedvezményt kínál minden saját márkás termékre a vásárlóknak, valamint havi 5,99 euróért a Netflix Standard előfizetését is magában foglalja. A szupermarketlánc az innováció iránti elkötelezettséggel és a vásárlói élmény fokozása érdekében indokolta döntését. A Netflixszel való együttműködés révén a vevők szórakozás és élelmiszer vásárlása között nem kell kompromisszumot kötniük.
A Carrefour Plus előfizetői további előnyökhöz is jutnak, beleértve a 60 eurós vagy annál nagyobb rendelés esetén ingyenes házhozszállítást. Emellett körülbelül 10 üzlet kínál Netflix-termékeket, mint például figurák, pólók, bögrék, táskák és poszterek olyan népszerű sorozatokból és filmekből, mint a Stranger Things, a Bridgerton család, a One Piece és a Rebel Moon. A program terjesztését a tesztelés eredményei fogják befolyásolni.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >