A Netflix egy kiskereskedelmi lánccal dolgozik együtt
A francia szupermarketlánc, Carrefour, és a streaming platform, Netflix, egy új előfizetési programot tesztelnek együtt, amely Carrefour Plus néven fut. A kísérleti program jelenleg két városban, Rouen és Bordeaux területén, érhető el, és az első, amikor a Netflix egy nagy kiskereskedővel együttműködik az előfizetési szolgáltatás terén.

Carrefour Plus néven indul az együttműködés
A program részeként a Carrefour 10%-os kedvezményt kínál minden saját márkás termékre a vásárlóknak, valamint havi 5,99 euróért a Netflix Standard előfizetését is magában foglalja. A szupermarketlánc az innováció iránti elkötelezettséggel és a vásárlói élmény fokozása érdekében indokolta döntését. A Netflixszel való együttműködés révén a vevők szórakozás és élelmiszer vásárlása között nem kell kompromisszumot kötniük.
A Carrefour Plus előfizetői további előnyökhöz is jutnak, beleértve a 60 eurós vagy annál nagyobb rendelés esetén ingyenes házhozszállítást. Emellett körülbelül 10 üzlet kínál Netflix-termékeket, mint például figurák, pólók, bögrék, táskák és poszterek olyan népszerű sorozatokból és filmekből, mint a Stranger Things, a Bridgerton család, a One Piece és a Rebel Moon. A program terjesztését a tesztelés eredményei fogják befolyásolni.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >