A Netflix egy kiskereskedelmi lánccal dolgozik együtt
A francia szupermarketlánc, Carrefour, és a streaming platform, Netflix, egy új előfizetési programot tesztelnek együtt, amely Carrefour Plus néven fut. A kísérleti program jelenleg két városban, Rouen és Bordeaux területén, érhető el, és az első, amikor a Netflix egy nagy kiskereskedővel együttműködik az előfizetési szolgáltatás terén.

Carrefour Plus néven indul az együttműködés
A program részeként a Carrefour 10%-os kedvezményt kínál minden saját márkás termékre a vásárlóknak, valamint havi 5,99 euróért a Netflix Standard előfizetését is magában foglalja. A szupermarketlánc az innováció iránti elkötelezettséggel és a vásárlói élmény fokozása érdekében indokolta döntését. A Netflixszel való együttműködés révén a vevők szórakozás és élelmiszer vásárlása között nem kell kompromisszumot kötniük.
A Carrefour Plus előfizetői további előnyökhöz is jutnak, beleértve a 60 eurós vagy annál nagyobb rendelés esetén ingyenes házhozszállítást. Emellett körülbelül 10 üzlet kínál Netflix-termékeket, mint például figurák, pólók, bögrék, táskák és poszterek olyan népszerű sorozatokból és filmekből, mint a Stranger Things, a Bridgerton család, a One Piece és a Rebel Moon. A program terjesztését a tesztelés eredményei fogják befolyásolni.
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >