A Nestlé megveszi a Freshly egészséges ételeket kiszállító céget
A Nestlé USA bejelentette, hogy felvásárolja a Freshly-t, az egyik vezető frissétel-kiszállítási szolgáltatást az Egyesült Államokban. Az ügylet értéke 950 millió dollár.
A 2020. október 30-án aláírt tranzakcióval a világ legnagyobb élelmiszergyártója tulajdonába kerül a friss, tápláló és egészséges, séfek által készített ételek kiszállításában nagy sikereket elérő vállalat.
A Freshly történet
A 2012-ben alapított Freshly heti megrendelések alapján szállítja ki az egészséges menüket országos lefedettséggel, USA szerte. A mesterszakácsok által készített, egészséges ételeket csak fel kell melegíteni és 3 percen belül már fogyaszthatók is. Nem kell hozzá más csak egy mikro, tányér és evőeszköz. A Freshly küldetése, hogy bemutassa, az egészséges táplálkozás ízletes, tápláló és kényelmesen, házhoz szállítva megkapható. Az ételek kevesebb és természetesebb cukrot tartalmaznak, kevésbé feldolgozottak és nagyobb tápértékkel rendelkeznek. Minden fogás gluténmentes és egyedi adagolású, így gondoskodik a mennyiségek kontrolljáról is. A szakácsok és táplálkozási szakemberek által kifejlesztett menü a klasszikus kényelmi ételek kedvezőbb változatait tartalmazza, intelligens összetevőkkel. Az étlapon laktóz- és szójamentes változatok is találhatók.
2017-ben a Nestlé 16%-os részesedést szerzett a Freshly-ben, hogy tesztelje ezt a piacot.
A világjárvány tovább növelte a Freshly népszerűségét, így továbbfejlesztették választékukat, kapacitásukat és kiszállításukat. Hat üzemmel, közel 2000 alkalmazottal, 3 központtal irányítják az országos disztribúciót. A Freshly jól látta az étkezési trendek alakulását, így folyamatosan növelte forgalmát és ügyfélkörét, 2020-ban már több, mint 1 millió adagot szállít ki hetente.
Trendek szárnyán
A Nestlé USA elkötelezetten hisz az ételek erejének felszabadítsában, az életminőség javítása érdekében, ma és az elkövetkező generációk számára egyaránt. A vállalat élelmiszer- és italportfóliójában találhatók az Egyesült Államok legismertebb márkái, köztük a Coffee mate, a DiGiorno és a Nestlé Toll House, a Sweet Earth, amelyek az USA szinte minden otthonában megtalálhatók. A Nestlé USA az ország legnagyobb kávé portfóliójával is büszkélkedhet a Nescafé, a Nestlé Starbucks Coffee és a Chameleon Cold Brew márkákkal. A vállalat forgalma 2019-ben elérte a 11 milliárd dollárt.
Az egészségügyi világválság hatására változó fogyasztási trendek hatására a Nestlé USA is átalakította termékpalettáját, az egészségesebb és gyorsabban növekvő cikkelemek előtérbe helyezésével, leszűkítve azokat, amelyek bevételei nem nőnek olyan gyorsan, valamint azokat a szegmenseket, amelyekben a svájci székhelyű vállalat nem tartozik a legnagyobb szereplők közé.
-Izgalommal tölt el minket, hogy a Nestlé család soraiban üdvözölhetjük a Freshly-t – mondta Steve Presley, a Nestlé USA elnöke és vezetője.
A közös nevező
A Freshly vezető pozíciót vívott ki az egészséges és friss ételkiszállításban a legújabb ételtrendek felismerésével az USA-ban. A Nestlé USA ezen a területen saját jelenlétet épít ki, ezért érdekelt abban, hogy a kiszállító céget érdekeltségébe vonja. Ez az egyesülés ötvözi a Nestlé mély ismereteit és megértését az otthonétkezés területén valamint kutatási és fejlesztési képességeit a Freshly magasan specializált fogyasztói elemzési platformjával és disztribúciós hálózatával.
A Freshly honlapján Michael Wystrach alapító és vezető örömmel újságolja el az egyesülés hírét és biztosítja olvasóit a Freshly név és minőség továbbéléséről: „Újratöltődtem energiával, hogy tovább építsem, fejlesszem és növeljem ezt a sikeres vállalatot a Nestlé és a lojális vásárlóink segítségével.” A vezető a kiszállítási idők rövidülését, a választék megháromszorozását és a kapacitás megduplázását is előre vetíti 2021-re.
Kapcsolódó cikkeink
Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >