A Nestlé új digitális platformot indít fiatal vállalkozók számára
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég egy új platformot indított el, amely egy felületen etszi elérhetővé minden eddigi innovációs kezdeményezését és programját. A Nestlé Youth Entrepreneurship Platform (YEP) magában foglalja a Nestlé K+F Acceleratort, a Purina Unleashedt és más kezdeményezéseket, mint például az Ignite Ideas és a Reto Culinario.
Emellett testreszabott tartalmakat és erőforrásokat is kínál bizonyos földrajzi területekről – tette hozzá a Nestlé. Stefan Palzer, a Nestlé technológiai igazgatója elmondta:
„A Nestlénél startupokkal, vállalkozókkal, innovátorokkal és kutatókkal dolgozunk együtt, hogy ösztönözzük az innovációt, gyorsan piacra vigyük a jó ötleteket, és tápláló, fenntartható és megfizethető termékeket biztosítsunk a világ növekvő népességének. Új digitális platformunk támogatja a fiatalokat abban, hogy nagyszerű ötleteket valósítsanak meg az élelmiszer-értékláncban, így alakítva az élelmiszerek jövőjét!”
Ifjúsági Vállalkozói Platform
A digitális platform lehetővé teszi a fiatal innovátorok és vállalkozók számára, akik új ismereteket és készségeket szeretnének elsajátítani, hogy teszteljenek egy ötletet vagy bővítsék vállalkozásukat. A területek az élelmiszertudománytól és -technológiától a termékek és szolgáltatások fejlesztéséig terjednek – beleértve a regeneratív mezőgazdaságot és a fenntartható csomagolást.
Laurent Freixe, a Nestlé latin-amerikai vezérigazgatója és a Nestlé Needs YOUth kezdeményezés alapítója hozzátette:
„A fiatal vállalkozóknak útmutatásra, támogatásra van szükségük, és mindenekelőtt olyan lehetőségekre és platformokra, ahol hangjuk hallható és ötleteik megvalósulhatnak. Ebbe beletartozik tudásuk és készségeik fejlesztése, ötleteik valós helyzetekben való tesztelése, visszajelzések megszerzése a közönségtől, valamint támogatás megszerzése koncepciójuk magasabb szintre emeléséhez.”
Kapcsolódó cikkeink
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >Két kezdeményezést indít a Nestlé kakaóellátási lánca szén-dioxid-mentesítésére
A globális élelmiszeripari vállalat közölte, hogy új projektjei célja, hogy…
Tovább olvasom >Kényelmi, de nem luxus!
Nem csak a nagy élelmiszeripari vállalkozások írják a finger foodok…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >