A Nestlé új digitális platformot indít fiatal vállalkozók számára
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég egy új platformot indított el, amely egy felületen etszi elérhetővé minden eddigi innovációs kezdeményezését és programját. A Nestlé Youth Entrepreneurship Platform (YEP) magában foglalja a Nestlé K+F Acceleratort, a Purina Unleashedt és más kezdeményezéseket, mint például az Ignite Ideas és a Reto Culinario.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/technology-g73fa25309_1920.jpg)
A platform a fiatal innovátoroknak hozzáférést kínál a Nestlé Vállalkozási Akadémiához, valamint dedikált programokat a tudás bővítésére, új készségek elsajátítására és tapasztalatszerzésre
Emellett testreszabott tartalmakat és erőforrásokat is kínál bizonyos földrajzi területekről – tette hozzá a Nestlé. Stefan Palzer, a Nestlé technológiai igazgatója elmondta:
„A Nestlénél startupokkal, vállalkozókkal, innovátorokkal és kutatókkal dolgozunk együtt, hogy ösztönözzük az innovációt, gyorsan piacra vigyük a jó ötleteket, és tápláló, fenntartható és megfizethető termékeket biztosítsunk a világ növekvő népességének. Új digitális platformunk támogatja a fiatalokat abban, hogy nagyszerű ötleteket valósítsanak meg az élelmiszer-értékláncban, így alakítva az élelmiszerek jövőjét!”
Ifjúsági Vállalkozói Platform
A digitális platform lehetővé teszi a fiatal innovátorok és vállalkozók számára, akik új ismereteket és készségeket szeretnének elsajátítani, hogy teszteljenek egy ötletet vagy bővítsék vállalkozásukat. A területek az élelmiszertudománytól és -technológiától a termékek és szolgáltatások fejlesztéséig terjednek – beleértve a regeneratív mezőgazdaságot és a fenntartható csomagolást.
Laurent Freixe, a Nestlé latin-amerikai vezérigazgatója és a Nestlé Needs YOUth kezdeményezés alapítója hozzátette:
„A fiatal vállalkozóknak útmutatásra, támogatásra van szükségük, és mindenekelőtt olyan lehetőségekre és platformokra, ahol hangjuk hallható és ötleteik megvalósulhatnak. Ebbe beletartozik tudásuk és készségeik fejlesztése, ötleteik valós helyzetekben való tesztelése, visszajelzések megszerzése a közönségtől, valamint támogatás megszerzése koncepciójuk magasabb szintre emeléséhez.”
Kapcsolódó cikkeink
Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >Új megoldással csökkenti a tejtermék-alapanyagok zsírtartalmát a Nestlé
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég új megoldást fejlesztett ki arra, hogy…
Tovább olvasom >A Mars az élelmiszerek okozta vércukorszint-változást előrejelző AI alkalmazást vezet be
A fogyasztók bizonyos élelmiszerekre adott vércukor-válaszaira vonatkozó adatok gyűjtése költséges,…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >