A németországi online drogéria-piacot célozza a Picnic
A Picnic online szupermarket az Edeka német szupermarketlánc segítségével bővíti termékkínálatát drogériatermékekkel. A jövőben a Picnic drogériává kíván válni Németországban, ahol a teljes drogéria-szegmens az év végére áll fel.
A holland online szupermarket az idén 400 millió eurós forgalmat szeretne elérni Németországban. A szállítási szolgáltatás jelenleg 1400 járművel működik az országban. A délnyugati régióban való terjeszkedéssel, ahol 1300 járművel tervez bővülni, a kiskereskedő azt reméli, hogy forgalmát megduplázhatja.
A vállalat Németországban termékkínálatát is bővíti.
– A Picnicet teljes értékű drogéria-szolgáltatóvá bővítjük – mondta el Joris Beckers alapító.
A vállalat a kategóriában hetente több száz újabb cikkelemet vesz fel kínálatába, és az év végére teljes körű drogéria-választékkal szeretne rendelkezni.
– A drogéria-termékek nagyon fontosak a célcsoportunk, a családok számára – véli Frederic Knaudt, a Picnic Germany vezérigazgatója, aki szerint az új kínálat középpontjában a hajápolás, a testápolás, a szájhigiénia, a dezodorok, valamint a baba- és gyermektermékek állnak majd. Emellett mosó- és tisztítószerekkel is bővül a választék.
A vállalat célja, hogy a Németországban mintegy 350 millió eurós forgalmú dm és a 70 millió eurós online forgalmat bonyolító Rossmann drogériák versenytársává váljon.
Az egyelőre nem egyértelmű, hogy az online szupermarket a drogéria-választékot más piacain is kínálja-e majd, de az Edekával való együttműködését arra is használja, hogy tovább terjeszkedjen a határokon átnyúló francia és brit online piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >