A németországi online drogéria-piacot célozza a Picnic
A Picnic online szupermarket az Edeka német szupermarketlánc segítségével bővíti termékkínálatát drogériatermékekkel. A jövőben a Picnic drogériává kíván válni Németországban, ahol a teljes drogéria-szegmens az év végére áll fel.
A holland online szupermarket az idén 400 millió eurós forgalmat szeretne elérni Németországban. A szállítási szolgáltatás jelenleg 1400 járművel működik az országban. A délnyugati régióban való terjeszkedéssel, ahol 1300 járművel tervez bővülni, a kiskereskedő azt reméli, hogy forgalmát megduplázhatja.
A vállalat Németországban termékkínálatát is bővíti.
– A Picnicet teljes értékű drogéria-szolgáltatóvá bővítjük – mondta el Joris Beckers alapító.
A vállalat a kategóriában hetente több száz újabb cikkelemet vesz fel kínálatába, és az év végére teljes körű drogéria-választékkal szeretne rendelkezni.
– A drogéria-termékek nagyon fontosak a célcsoportunk, a családok számára – véli Frederic Knaudt, a Picnic Germany vezérigazgatója, aki szerint az új kínálat középpontjában a hajápolás, a testápolás, a szájhigiénia, a dezodorok, valamint a baba- és gyermektermékek állnak majd. Emellett mosó- és tisztítószerekkel is bővül a választék.
A vállalat célja, hogy a Németországban mintegy 350 millió eurós forgalmú dm és a 70 millió eurós online forgalmat bonyolító Rossmann drogériák versenytársává váljon.
Az egyelőre nem egyértelmű, hogy az online szupermarket a drogéria-választékot más piacain is kínálja-e majd, de az Edekával való együttműködését arra is használja, hogy tovább terjeszkedjen a határokon átnyúló francia és brit online piacon.
Kapcsolódó cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >Rekordbevételt hozhat a Valentin-nap a kiskereskedelemben
A Valentin-napi költések világszerte rekordot dönthetnek idén, mind az Egyesült…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra növekedési pályán az európai bio piac, Magyarország az öko területaránnyal a globális mezőny első negyedébe került
Elérhetőek a legfrissebb statisztikai adatok az ökológiai gazdálkodás globális fejlődéséről.…
Tovább olvasom >foodora: Valentin-napon már reggel 7-kor óvszert rendelnek
Tarolnak a virágosok, de csokoládét és alkoholt is sokan rendelnek…
Tovább olvasom >A magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését már az import hajtja
2024-ben a teljes magyar e-kereskedelmi piac a PwC Q1-Q3 közötti…
Tovább olvasom >