A németországi online drogéria-piacot célozza a Picnic

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 09. 05. 09:13

A Picnic online szupermarket az Edeka német szupermarketlánc segítségével bővíti termékkínálatát drogériatermékekkel. A jövőben a Picnic drogériává kíván válni Németországban, ahol a teljes drogéria-szegmens az év végére áll fel.

A holland online szupermarket az idén 400 millió eurós forgalmat szeretne elérni Németországban. A szállítási szolgáltatás jelenleg 1400 járművel működik az országban. A délnyugati régióban való terjeszkedéssel, ahol 1300 járművel tervez bővülni, a kiskereskedő azt reméli, hogy forgalmát megduplázhatja.

A vállalat Németországban termékkínálatát is bővíti.

– A Picnicet teljes értékű drogéria-szolgáltatóvá bővítjük – mondta el Joris Beckers alapító.

A vállalat a kategóriában hetente több száz újabb cikkelemet vesz fel kínálatába, és az év végére teljes körű drogéria-választékkal szeretne rendelkezni.

– A drogéria-termékek nagyon fontosak a célcsoportunk, a családok számára – véli Frederic Knaudt, a Picnic Germany vezérigazgatója, aki szerint az új kínálat középpontjában a hajápolás, a testápolás, a szájhigiénia, a dezodorok, valamint a baba- és gyermektermékek állnak majd. Emellett mosó- és tisztítószerekkel is bővül a választék.

A vállalat célja, hogy a Németországban mintegy 350 millió eurós forgalmú dm és a 70 millió eurós online forgalmat bonyolító Rossmann drogériák versenytársává váljon.

Az egyelőre nem egyértelmű, hogy az online szupermarket a drogéria-választékot más piacain is kínálja-e majd, de az Edekával való együttműködését arra is használja, hogy tovább terjeszkedjen a határokon átnyúló francia és brit online piacon.

Ecommcerce News

Kapcsolódó cikkeink