A németországi online drogéria-piacot célozza a Picnic
A Picnic online szupermarket az Edeka német szupermarketlánc segítségével bővíti termékkínálatát drogériatermékekkel. A jövőben a Picnic drogériává kíván válni Németországban, ahol a teljes drogéria-szegmens az év végére áll fel.
A holland online szupermarket az idén 400 millió eurós forgalmat szeretne elérni Németországban. A szállítási szolgáltatás jelenleg 1400 járművel működik az országban. A délnyugati régióban való terjeszkedéssel, ahol 1300 járművel tervez bővülni, a kiskereskedő azt reméli, hogy forgalmát megduplázhatja.
A vállalat Németországban termékkínálatát is bővíti.
– A Picnicet teljes értékű drogéria-szolgáltatóvá bővítjük – mondta el Joris Beckers alapító.
A vállalat a kategóriában hetente több száz újabb cikkelemet vesz fel kínálatába, és az év végére teljes körű drogéria-választékkal szeretne rendelkezni.
– A drogéria-termékek nagyon fontosak a célcsoportunk, a családok számára – véli Frederic Knaudt, a Picnic Germany vezérigazgatója, aki szerint az új kínálat középpontjában a hajápolás, a testápolás, a szájhigiénia, a dezodorok, valamint a baba- és gyermektermékek állnak majd. Emellett mosó- és tisztítószerekkel is bővül a választék.
A vállalat célja, hogy a Németországban mintegy 350 millió eurós forgalmú dm és a 70 millió eurós online forgalmat bonyolító Rossmann drogériák versenytársává váljon.
Az egyelőre nem egyértelmű, hogy az online szupermarket a drogéria-választékot más piacain is kínálja-e majd, de az Edekával való együttműködését arra is használja, hogy tovább terjeszkedjen a határokon átnyúló francia és brit online piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >