A németországi online drogéria-piacot célozza a Picnic
A Picnic online szupermarket az Edeka német szupermarketlánc segítségével bővíti termékkínálatát drogériatermékekkel. A jövőben a Picnic drogériává kíván válni Németországban, ahol a teljes drogéria-szegmens az év végére áll fel.
A holland online szupermarket az idén 400 millió eurós forgalmat szeretne elérni Németországban. A szállítási szolgáltatás jelenleg 1400 járművel működik az országban. A délnyugati régióban való terjeszkedéssel, ahol 1300 járművel tervez bővülni, a kiskereskedő azt reméli, hogy forgalmát megduplázhatja.
A vállalat Németországban termékkínálatát is bővíti.
– A Picnicet teljes értékű drogéria-szolgáltatóvá bővítjük – mondta el Joris Beckers alapító.
A vállalat a kategóriában hetente több száz újabb cikkelemet vesz fel kínálatába, és az év végére teljes körű drogéria-választékkal szeretne rendelkezni.
– A drogéria-termékek nagyon fontosak a célcsoportunk, a családok számára – véli Frederic Knaudt, a Picnic Germany vezérigazgatója, aki szerint az új kínálat középpontjában a hajápolás, a testápolás, a szájhigiénia, a dezodorok, valamint a baba- és gyermektermékek állnak majd. Emellett mosó- és tisztítószerekkel is bővül a választék.
A vállalat célja, hogy a Németországban mintegy 350 millió eurós forgalmú dm és a 70 millió eurós online forgalmat bonyolító Rossmann drogériák versenytársává váljon.
Az egyelőre nem egyértelmű, hogy az online szupermarket a drogéria-választékot más piacain is kínálja-e majd, de az Edekával való együttműködését arra is használja, hogy tovább terjeszkedjen a határokon átnyúló francia és brit online piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >