A nagy Black Friday Frusztráció: rengeteg a sérülten érkező termék
Több mint 1,3 milliárd eurónyi online eladott árucikk érkezik sérülten a 2021-es Black Friday időszak alatt a vevőkhöz, állapította meg egy felmérésből a DS Smith.

Rengeteg termék nem megfelelően érkezik a vevőhöz
A csomagolócég kutatásából kiderül: az európai fogyasztók közel egy negyede (23%) nagy eséllyel kap akár három hibás vagy sérült terméket a Black Friday és a Cyber Monday ideje alatt.
Az európai vásárlók 43%-a mondja azt, hogy a hibás vagy sérült termékek megérkezése igencsak frusztráló következménye a Black Friday kiszállításoknak. A fogyasztók 45%-a csalódottnak, 33%-a mérgesnek, 25%-a frusztráltnak érzi magát az ilyen esetekben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megkezdődött az év egyik legjelentősebb akciós időszaka az Auchanban!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Jön a Black Friday és a karácsony, indulhat a roham az áruhitelekért is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
26 százalékkal többet szánnak a magyarok idén a karácsonyra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ősz ízei Koreából és a fermentáció művészete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
