A nagy Black Friday Frusztráció: rengeteg a sérülten érkező termék
Több mint 1,3 milliárd eurónyi online eladott árucikk érkezik sérülten a 2021-es Black Friday időszak alatt a vevőkhöz, állapította meg egy felmérésből a DS Smith.

Rengeteg termék nem megfelelően érkezik a vevőhöz
A csomagolócég kutatásából kiderül: az európai fogyasztók közel egy negyede (23%) nagy eséllyel kap akár három hibás vagy sérült terméket a Black Friday és a Cyber Monday ideje alatt.
Az európai vásárlók 43%-a mondja azt, hogy a hibás vagy sérült termékek megérkezése igencsak frusztráló következménye a Black Friday kiszállításoknak. A fogyasztók 45%-a csalódottnak, 33%-a mérgesnek, 25%-a frusztráltnak érzi magát az ilyen esetekben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Több mint 25 millió eurót invesztál a DS Smith a lengyelországi termelésbe
A DS Smith csomagolóipari vállalat több mint 25 millió eurót…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >