A nagy Black Friday Frusztráció: rengeteg a sérülten érkező termék
Több mint 1,3 milliárd eurónyi online eladott árucikk érkezik sérülten a 2021-es Black Friday időszak alatt a vevőkhöz, állapította meg egy felmérésből a DS Smith.

Rengeteg termék nem megfelelően érkezik a vevőhöz
A csomagolócég kutatásából kiderül: az európai fogyasztók közel egy negyede (23%) nagy eséllyel kap akár három hibás vagy sérült terméket a Black Friday és a Cyber Monday ideje alatt.
Az európai vásárlók 43%-a mondja azt, hogy a hibás vagy sérült termékek megérkezése igencsak frusztráló következménye a Black Friday kiszállításoknak. A fogyasztók 45%-a csalódottnak, 33%-a mérgesnek, 25%-a frusztráltnak érzi magát az ilyen esetekben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Több mint 25 millió eurót invesztál a DS Smith a lengyelországi termelésbe
A DS Smith csomagolóipari vállalat több mint 25 millió eurót…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >