A nagy Black Friday Frusztráció: rengeteg a sérülten érkező termék
Több mint 1,3 milliárd eurónyi online eladott árucikk érkezik sérülten a 2021-es Black Friday időszak alatt a vevőkhöz, állapította meg egy felmérésből a DS Smith.
A csomagolócég kutatásából kiderül: az európai fogyasztók közel egy negyede (23%) nagy eséllyel kap akár három hibás vagy sérült terméket a Black Friday és a Cyber Monday ideje alatt.
Az európai vásárlók 43%-a mondja azt, hogy a hibás vagy sérült termékek megérkezése igencsak frusztráló következménye a Black Friday kiszállításoknak. A fogyasztók 45%-a csalódottnak, 33%-a mérgesnek, 25%-a frusztráltnak érzi magát az ilyen esetekben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 25 millió eurót invesztál a DS Smith a lengyelországi termelésbe
A DS Smith csomagolóipari vállalat több mint 25 millió eurót…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Stratégiai beruházással erősíti magyarországi jelenlétét a DS Smith
Jelentős, 34,4 millió eurós stratégiai befektetéssel növeli innovatív jelenlétét Magyarországon…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >