A Morrisons idén harmadszor csökkenti árait, hogy visszatartsa a vásárlókat az Alditól

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 03. 21. 09:04

Újabb 490 termék árát csökkenti a Morrisons, így igyekszik megakadályozni idén már harmadszor, hogy a vásárlók az Aldihoz áramoljanak át.

A The Telegraph beszámolója szerint az újabb árcsökkentési körbe a friss húsok, a babatermékek és a fagyasztott árucikkek kerültek be.

A Morrisons a fogyasztók költségeinek csökkentését célzó új erőfeszítése keretében azt is közölte, hogy legalább további nyolc hétig meghosszabbítja a több mint 1000 termékre vonatkozó árrögzítést.

A vállalat már januárban már végrehajtott egy átlagosan 20%-os árcsökkentést, amely 820 terméket – főleg zöldséget, gyümölcsöt, szendvicsalapanyagokat és hústerméket – érintett.

A lánc a múlt hónapban 25 millió fontot fordított arra, hogy további 64 termék esetében átlagosan 19%-kal csökkentse az árakat. Ebben a körben a saját márkás friss termékek, így salátazöldségek és sárgarépa, valamint olyan alapvető élelmiszerek, mint a rizs és a kávé lettek olcsóbbak.

A Morrisons a hónap elején a vásárlószámot növelendő bejelentette, hogy Savers termékcsaládját újracsomagolva és új márkanéven újra bevezeti.

A Morrisons ezzel igyekszik visszahódítani az Aldihoz átpártolt vásárlóit, mely 2022-ben megelőzte az Egyesült Királyság negyedik legnagyobb élelmiszerboltjaként.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink