A Molson Coors új, kalóriaszegény bió söre a Coors Pure
Elkészítette az első USDA tanúsított organikus, kalóriacsökkentett sörét a Molson Coors az Egyesült Államokban. A bevezetést az április 7-i Nemzeti Sörnapra időzítették és a kampány a futás tematikára épül.
A Business Wire oldalán közzétett tájékoztató szerint az új, organikus sör az Egyesült Államok egész területén elérhető. A márka tulajdonosa a hazánkban is működő Molson Coors (Borsodi, Staropramen, PilsnerUrquell).
Könnyű és pezsgő íz
A Coors Pure bió light sör egyszerű, minőségi alapanyagokból készült, a Sziklás-hegység tiszta és üdítő frissességét ígéri, a Coors-ra jellemző pezsgő ízvilággal. A receptúra üdítően egyszerű, könnyű láger a finom maláta édességével, alacsony keserűséggel és enyhe citrusos komlójegyekkel. Limitált kiadásban és disztribúcióban citrussal készült variáns is elérhető. Mindössze 92 kalória, cukor hozzáadása nélkül készült a Coors Pure könnyed és pezsgő ízű, tiszta érzéssel és minimális utóízzel jellemezhető.
-A Coors Pure válasz azoknak a sörivóknak, akik organikus, alacsony kalóriatartalmú alternatívát keresnek, kompromisszum nélküli Coors ízélménnyel. A nyárhoz közeledve egyre több testmozgás-rajongó fut az ország parkjain és utcáin. Örömmel mutatunk be egy sört, amely tökéletes felüdülés azok számára, akik megpróbálnak egészségesebben élni – mondja Marcelo Pascoa, a Molson Coors marketing alelnöke.
Sörfutás
Április 7-én a Nemzeti Sörnapon reggel 7:00-9:00 között, az USA legnagyobb szabadidős futó területén, a New Yorki Central Parkban profi futók, hátukon óriási QR kóddal futottak a kampány bevezetőjeként. Aki le tudta fotózni a hátukon viselt kódot, beválthatta egy 12 darabos Coors Pure csomagra.
A kampány országos kiterjesztése a Coors Pure Beer Run aktiváció, amelyben a Coors Pure felhívja a futókat és a sör szerelmeseit USA-szerte, hogy április 7-14. között vegyenek részt egy (szó szerinti) sörfutásban. A sörfutásban Coors Pure doboz alakban kell futni, közben rögzíteni a pályát a kedvenc futó alkalmazásban, erről egy képernyőképet e-mailen a márkának elküldeni, ezzel válik esélyessé a futó egy ingyenes, 12 darabos Coors Pure csomagra.
A Coors Pure Beer Run kampányt széles körben hirdetik, köztük TV, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat és Podcastok is népszerűsítik.
Kapcsolódó cikkeink
A kisüzemi sörfőzdék a sörkultúra megújításának motorjai
Értékközpontú alternatívát kínálnak a kisüzemi sörfőzdék a nagyipari termelés mellett,…
Tovább olvasom >Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >