A Molson Coors új, kalóriaszegény bió söre a Coors Pure
Elkészítette az első USDA tanúsított organikus, kalóriacsökkentett sörét a Molson Coors az Egyesült Államokban. A bevezetést az április 7-i Nemzeti Sörnapra időzítették és a kampány a futás tematikára épül.
A Business Wire oldalán közzétett tájékoztató szerint az új, organikus sör az Egyesült Államok egész területén elérhető. A márka tulajdonosa a hazánkban is működő Molson Coors (Borsodi, Staropramen, PilsnerUrquell).
Könnyű és pezsgő íz
A Coors Pure bió light sör egyszerű, minőségi alapanyagokból készült, a Sziklás-hegység tiszta és üdítő frissességét ígéri, a Coors-ra jellemző pezsgő ízvilággal. A receptúra üdítően egyszerű, könnyű láger a finom maláta édességével, alacsony keserűséggel és enyhe citrusos komlójegyekkel. Limitált kiadásban és disztribúcióban citrussal készült variáns is elérhető. Mindössze 92 kalória, cukor hozzáadása nélkül készült a Coors Pure könnyed és pezsgő ízű, tiszta érzéssel és minimális utóízzel jellemezhető.
-A Coors Pure válasz azoknak a sörivóknak, akik organikus, alacsony kalóriatartalmú alternatívát keresnek, kompromisszum nélküli Coors ízélménnyel. A nyárhoz közeledve egyre több testmozgás-rajongó fut az ország parkjain és utcáin. Örömmel mutatunk be egy sört, amely tökéletes felüdülés azok számára, akik megpróbálnak egészségesebben élni – mondja Marcelo Pascoa, a Molson Coors marketing alelnöke.
Sörfutás
Április 7-én a Nemzeti Sörnapon reggel 7:00-9:00 között, az USA legnagyobb szabadidős futó területén, a New Yorki Central Parkban profi futók, hátukon óriási QR kóddal futottak a kampány bevezetőjeként. Aki le tudta fotózni a hátukon viselt kódot, beválthatta egy 12 darabos Coors Pure csomagra.
A kampány országos kiterjesztése a Coors Pure Beer Run aktiváció, amelyben a Coors Pure felhívja a futókat és a sör szerelmeseit USA-szerte, hogy április 7-14. között vegyenek részt egy (szó szerinti) sörfutásban. A sörfutásban Coors Pure doboz alakban kell futni, közben rögzíteni a pályát a kedvenc futó alkalmazásban, erről egy képernyőképet e-mailen a márkának elküldeni, ezzel válik esélyessé a futó egy ingyenes, 12 darabos Coors Pure csomagra.
A Coors Pure Beer Run kampányt széles körben hirdetik, köztük TV, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat és Podcastok is népszerűsítik.
Kapcsolódó cikkeink
15 ezren a Népligetben: a női futás örömünnepe volt a 30. ALDI Női Futógála
Az utóbbi évek legnagyobb női futóeseményét, a nők, a mozgás…
Tovább olvasom >Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rubint Réka: Engem csak a pihenés fáraszt
Magyarország egyik legismertebb arca, aerobic edző, életmód tanácsadó, háromgyermekes anyuka.…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >