A Molson Coors szénsavmentes frissítőkön dolgozik a Z-generációval
A portfólió-innovációs stratégiáját előmozdító az italóriás bejelentette, hogy Happy Thursday néven olyan szénsavmentes üdítőt fejlesztett, amelyhez egy fiatal fogyasztókból álló panel meglátásait használta fel.
A Molson Coors legutóbbi bejelentése a fiatal fogyasztóknak szóló Happy Thursday elnevezésű szénsavmentes üdítőital-termékcsaládjáról szólt. A vállalat elmondta, hogy az italt egy Z-generációs fogyasztói panel tagjainak meglátásai alapján alkotta meg.
A termékcsalád 2024 márciusában debütál négy – eper, ananász-csillaggyümölcs, fekete cseresznye és mangó-passiógyümölcs – ízben. A 350 ml-es dobozban kapható ital alkoholtartalma 4,4% lesz.
Az italgyártó óriás elmondta, hogy egy olyan dobozos, szénsavmentes és alacsony alkoholtartalmú ital kifejlesztését tűzte ki célul, amely megoldást jelenthet a puffadást és égő érzést elkerülni kívánó fogyasztók számára.
A Molson Coors célja, hogy a közeljövőben nettó árbevételének egyharmada prémium italkínálatából származzon, 2023-ban pedig az értékesítés 28%-át tegyék ki a felső kategóriás italok.
Kapcsolódó cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Orbit-kutatás: A magyar fiatalok hetente átlagosan 26 alkalommal élnek át mikrostressz pillanatokat
A 18-26 év közötti fiatalok hetente átlagosan 26 alkalommal élnek…
Tovább olvasom >Merészség, lendület, színvonal – Koktél, No&Low, RTD
Nagy ütemben fejlődik, gazdagodik a hazai bárok világa és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >