A Molson Coors szénsavmentes frissítőkön dolgozik a Z-generációval

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 10. 17. 09:54

A portfólió-innovációs stratégiáját előmozdító az italóriás bejelentette, hogy Happy Thursday néven olyan szénsavmentes üdítőt fejlesztett, amelyhez egy fiatal fogyasztókból álló panel meglátásait használta fel.

A Molson Coors legutóbbi bejelentése a fiatal fogyasztóknak szóló Happy Thursday elnevezésű szénsavmentes üdítőital-termékcsaládjáról szólt. A vállalat elmondta, hogy az italt egy Z-generációs fogyasztói panel tagjainak meglátásai alapján alkotta meg.

A termékcsalád 2024 márciusában debütál négy – eper, ananász-csillaggyümölcs, fekete cseresznye és mangó-passiógyümölcs – ízben. A 350 ml-es dobozban kapható ital alkoholtartalma 4,4% lesz.

Az italgyártó óriás elmondta, hogy egy olyan dobozos, szénsavmentes és alacsony alkoholtartalmú ital kifejlesztését tűzte ki célul, amely megoldást jelenthet a puffadást és égő érzést elkerülni kívánó fogyasztók számára.

A Molson Coors célja, hogy a közeljövőben nettó árbevételének egyharmada prémium italkínálatából származzon, 2023-ban pedig az értékesítés 28%-át tegyék ki a felső kategóriás italok.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink