A Mizo az MLSZ szponzoraként támogatja a magyar labdarúgó válogatottat
A sport összehozza az embereket. A Mizo úgy véli, hogy a sport és az étkezés között több a párhuzam, mint azt elsőre gondolnánk. A márka szerint akárcsak a szurkolás, úgy az étkezés is közösségi élményt nyújthat. Ezért is döntöttek úgy, hogy a nyári sportesemények idejére az MLSZ szponzoraként támogatják a magyar labdarúgó válogatottat, és igyekeznek a szurkolóknak és fogyasztóknak is még emlékezetesebbé tenni ezt az időszakot.
A Sole-Mizo Zrt. hosszú időre visszanyúló hagyományokkal rendelkezik az egészséges életmód népszerűsítésében tejtermékei révén, amelyek különböző ízléseket és preferenciákat szolgálnak ki. A Mizo márka hisz a közös étkezések és a közös élmények tápláló erejében, továbbá az egészséges életmód, az aktív időtöltés és a sportok felé is elkötelezett.
Magyarország legnagyobb tejipari vállalata hosszú távú partnerséget alakított ki az OTP Bank–PICK SZEGED kézilabdacsapattal, ezzel is erősítve a vállalat társadalmi felelősségvállalás iránti elhivatottságát. Ez a vállalás és a megszólított szurkolói kör most kibővül, ugyanis a MIZO az idei nyári sportesemények során az MLSZ szponzoraként a magyar labdarúgó válogatottat is támogatja.
„Azért kezdtük meg a sporttámogatói tevékenységünket, mert hiszünk abban, hogy az étkezéshez hasonlóan a szurkolás is színvonalas közösségi élményt nyújt, amely erősíti közösségünket. Idén az együttműködések köre bővül, büszkén támogatjuk a nemzeti tizenegyet és igyekszünk a szurkolóknak és fogyasztóinknak is még emlékezetesebbé tenni a nyári sporteseményeket, ezért számos kapcsolódó aktivitással készülünk erre az időszakra”
– mondta Harcsa Beáta, a Bonafarm tejágazati stratégiai és marketing igazgatója.
Április végétől a kiskereskedelmi láncok polcain megtalálhatók a magyar csapatot népszerűsítő MIZO-termékek, például a válogatott fotóival ellátott egyedi tejesdobozok, amelyeket akár össze is gyűjthetnek a szurkolók. A márka emellett könnyen elkészíthető szurkolói recepteket is ajánl majd, amelyeket kifejezetten erre az alkalomra álmodtak meg piros, fehér, zöld nemzeti színekben, ezáltal is emelve a szurkolás élményét és erősítve az összetartozást.
„A magyar válogatott szereplése nemcsak a foci és a sport iránt elkötelezetteket, de az egész országot megmozgathatja, hiszen szereplésüket egy szélesebb közönség is magáénak érezheti. Hisszük, hogy a közös szurkolás és élmények még közelebb hoznak minket egymáshoz.”
– mondta Varga Aliz, a Mizo senior brand managere.
A fogyasztók nyereményjátékra is készülhetnek, amelynek keretében a résztvevők értékes, a magyar válogatotthoz, a focihoz és a MIZO-hoz kapcsolódó ajándékokat nyerhetnek – például focis szurkolói zoknik, hivatalos válogatott mezek és rangos meccsekre szóló páros belépők is gazdára találnak.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >Jelentős torlódások alakultak ki a legnagyobb kikötőkben: késésekre igen, de áruhiányra várhatóan nem kell számítani
Globális logisztikai kihívások, több napos torlódások okoznak gondokat számos jelentős…
Tovább olvasom >MIZO Coffee Selection – Caramel Cappuccino
Az idei jegeskávészezont egy igazán kényeztető újdonsággal indítjuk el: megérkezett…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >