A mixerek piacára vezeti be a Coca-Cola Simply gyümölcslé-márkáját
A koktélmixerek és mocktailok piacára lép a Coca-Cola Simply márkája Simply Mixology elnevezésű, alkohollal vagy anélkül keverhető termékcsaládjával – közölte a vállalat egy blogbejegyzésben.
A teljesen természetes ízesített gyümölcslé-italok háromféle változatban – Strawberry Guava Mojito, Lime Margarita és Peach Sour – kaphatók. Az otthoni fogyasztásra szánt termékek az élelmiszerüzletek hűtöttgyümölcslé-részlegein lesznek elérhetők az Egyesült Államokban.
A Coca-Cola tisztában van a Simply mixerként való népszerűségével – e döntésével pedig növelheti a termék piaci sikerének esélyeit. A Simply Mixology bevezetésével az üdítőital-óriás egy olyan terméket dob piacra, amely még inkább ráirányítja a figyelmet a Simply mixerekben való felhasználására.
A Simply Mixology piaci bevezetésével a Coca-Cola hasonló útra lépett, mint a PepsiCo. A PepsiCo 2021-ben vezette be az Unmuddled nevű prémium, alkoholmentes koktélmixer termékcsaládot, amelyet a kísérletező kedvű, változatos ízvilágot és a bárminőséget otthon is megélni kívánó fogyasztóknak szántak.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >