A mixerek piacára vezeti be a Coca-Cola Simply gyümölcslé-márkáját
A koktélmixerek és mocktailok piacára lép a Coca-Cola Simply márkája Simply Mixology elnevezésű, alkohollal vagy anélkül keverhető termékcsaládjával – közölte a vállalat egy blogbejegyzésben.
A teljesen természetes ízesített gyümölcslé-italok háromféle változatban – Strawberry Guava Mojito, Lime Margarita és Peach Sour – kaphatók. Az otthoni fogyasztásra szánt termékek az élelmiszerüzletek hűtöttgyümölcslé-részlegein lesznek elérhetők az Egyesült Államokban.
A Coca-Cola tisztában van a Simply mixerként való népszerűségével – e döntésével pedig növelheti a termék piaci sikerének esélyeit. A Simply Mixology bevezetésével az üdítőital-óriás egy olyan terméket dob piacra, amely még inkább ráirányítja a figyelmet a Simply mixerekben való felhasználására.
A Simply Mixology piaci bevezetésével a Coca-Cola hasonló útra lépett, mint a PepsiCo. A PepsiCo 2021-ben vezette be az Unmuddled nevű prémium, alkoholmentes koktélmixer termékcsaládot, amelyet a kísérletező kedvű, változatos ízvilágot és a bárminőséget otthon is megélni kívánó fogyasztóknak szántak.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >