A mixerek piacára vezeti be a Coca-Cola Simply gyümölcslé-márkáját
A koktélmixerek és mocktailok piacára lép a Coca-Cola Simply márkája Simply Mixology elnevezésű, alkohollal vagy anélkül keverhető termékcsaládjával – közölte a vállalat egy blogbejegyzésben.
A teljesen természetes ízesített gyümölcslé-italok háromféle változatban – Strawberry Guava Mojito, Lime Margarita és Peach Sour – kaphatók. Az otthoni fogyasztásra szánt termékek az élelmiszerüzletek hűtöttgyümölcslé-részlegein lesznek elérhetők az Egyesült Államokban.
A Coca-Cola tisztában van a Simply mixerként való népszerűségével – e döntésével pedig növelheti a termék piaci sikerének esélyeit. A Simply Mixology bevezetésével az üdítőital-óriás egy olyan terméket dob piacra, amely még inkább ráirányítja a figyelmet a Simply mixerekben való felhasználására.
A Simply Mixology piaci bevezetésével a Coca-Cola hasonló útra lépett, mint a PepsiCo. A PepsiCo 2021-ben vezette be az Unmuddled nevű prémium, alkoholmentes koktélmixer termékcsaládot, amelyet a kísérletező kedvű, változatos ízvilágot és a bárminőséget otthon is megélni kívánó fogyasztóknak szántak.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >