A mixerek piacára vezeti be a Coca-Cola Simply gyümölcslé-márkáját
A koktélmixerek és mocktailok piacára lép a Coca-Cola Simply márkája Simply Mixology elnevezésű, alkohollal vagy anélkül keverhető termékcsaládjával – közölte a vállalat egy blogbejegyzésben.
A teljesen természetes ízesített gyümölcslé-italok háromféle változatban – Strawberry Guava Mojito, Lime Margarita és Peach Sour – kaphatók. Az otthoni fogyasztásra szánt termékek az élelmiszerüzletek hűtöttgyümölcslé-részlegein lesznek elérhetők az Egyesült Államokban.
A Coca-Cola tisztában van a Simply mixerként való népszerűségével – e döntésével pedig növelheti a termék piaci sikerének esélyeit. A Simply Mixology bevezetésével az üdítőital-óriás egy olyan terméket dob piacra, amely még inkább ráirányítja a figyelmet a Simply mixerekben való felhasználására.
A Simply Mixology piaci bevezetésével a Coca-Cola hasonló útra lépett, mint a PepsiCo. A PepsiCo 2021-ben vezette be az Unmuddled nevű prémium, alkoholmentes koktélmixer termékcsaládot, amelyet a kísérletező kedvű, változatos ízvilágot és a bárminőséget otthon is megélni kívánó fogyasztóknak szántak.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >