A minőség szolgálatában
Németh Mirtill arca és neve összeforrt az ARDO-val az elmúlt 2 évtized során, emiatt magától értetődik, hogy az ügyvezető a cég tavalyi kivonulási döntése után is az Ardo termékeit képviseli a magyar piacon. A szakembert eredményeiről és terveiről kérdeztük.
– Hogy kezdődött?
– Vállalati tanácsadó a végzettségem, és az Unilevernél dolgoztam, az ARDO belga cég vezetése megkeresett 2004-ben, hogy indítsam el hazai leányvállalatuk működését.

Németh Mirtill
ügyvezető
Ardo Hungary
Az Ardo cégcsoport fagyasztott zöldség- és gyümölcstermékek gyártásával foglalkozik; a hazai kereskedelmi iroda feladata, hogy a kereskedelmi hálózat, gasztronómiai egység és ipari felhasználó számára hozzáférhetővé tegye a cég portfólióját. Az ARDO mai ismertségét és elismerségét tekintve elmondható, hogy ezeket a célokat sikerült elérnünk.
– Mitől népszerűek ezek a termékek?
– Megfelelnek szinte minden modern táplálkozási trendnek, egészségesek! Összhangban vannak a növényi alapú étkezés megállíthatatlan térnyerésével, és minden elemükben a kényelmi termékek kategóriáját képviselik. Fenntarthatóak, hiszen használatuk közben nem keletkezik hulladék, és pontosan adagolhatóak. Illeszkednek a snackesedés trendjébe is: az Ardo-nak számos, a finger food kategóriába tartozó (Les Tapas kategória) húsmentes panírozott terméke van. Ezenkívül népszerűek a növényi alternatív fehérjéket tartalmazó termékek is pl. a hüvelyesek vagy a különleges gabonafélék is. Ugyanakkor nemcsak a különleges formák, keverékek, de a népszerű nemzeti konyhák ízei is elérhetők a választékban.
A cégre jellemző, hogy folyamatosan új termékekkel jelenik meg a piacon.
– Mi történik most?
– A belga tulajdonos geopolitikai okokból tavaly megkezdte közép-európai cégeinek átszervezését, de folyamatos ellátást ígér a több mint két évtizede hűséges hazai vásárlóknak. Utódja a teljes egészében magyar tulajdonú Gaia Food Trade Kft. az Ardo fő magyarországi disztribútoraként a korábbiaknak megfelelően biztosítja a piac kiszolgálását, ugyanakkor alternatív forrásokból is bővíteni kívánja választékát. (x)
Kapcsolódó cikkeink
GLS az innováció élvonalában
A GLS Hungary az elmúlt években látványos fejlesztésekkel formálta újra…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség – A Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Gyorsabban, zöldebben, okosabban – Ez ma az FMCG-szállítmányozás minimuma
Infláció, sofőrhiány, szigorodó szabályozás és zöld elvárások – ezek egyszerre…
Tovább olvasom >További cikkeink
GLS az innováció élvonalában
A GLS Hungary az elmúlt években látványos fejlesztésekkel formálta újra…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség – A Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Hagyomány és jövő egy helyen – Vár a 82. OMÉK
Szeptember 18–21. között ismét a Hungexpo teljes területe ad otthont…
Tovább olvasom >