A minőség elismerése: már 11. alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
A magyarországi áruházlánc ismételten kiváló márkának bizonyult: 2020-ban a Superbrands kereskedelmi szakemberekből és tapasztalt vállalatvezetőkből álló szakmai döntőbizottsága tizenegyedik ízben sorolta a SPAR-t a legjobbak közé.
„A SPAR a minőségi kiskereskedelmet tűzte ki célként. Vállalatunk olyan stratégia mellett valósítja meg a fejlesztéseit, amely a vásárlói élményre és fogyasztói igényekre fókuszál. Az újabb Superbrands-díj – amellett, hogy büszkeségre és örömre ad okot – annak a bizonyítéka, hogy helyes és sikeres az elkötelezettségünk, amely az áruházláncunk múltját, jelenét és jövőjét jellemzi. Vevőink elégedettsége és bizalma, a szakma támogató elismerése nyilvánul meg ebben a díjban, amely további innovációkra, értékgyarapításra ösztönöz” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR 2020-ban már 11. alkalommal nyerte el a Superbrands kitüntetést, a világ egyik legfontosabb márkaértékelési rendszerének ismérvei alapján. A kiválónak ítélt márkák a rangos szakmai díjjal – amely biztonságot és garanciát jelent – közönségismertségüket is tovább növelik, és mintául szolgálnak azoknak a hazai piaci szereplőknek, akik a márkaépítést illetően fejlődni kívánnak a jövőben. Az üzletlánc az elmúlt években számtalan olyan beruházást és fejlesztést hajtott végre, amelyeknek köszönhetően a vásárlók minden nap modern, kényelmes és otthonos üzletekbe térhetnek be. Többek között jelentősen növelték a kényelmi termékkínálatukat, szélesítették korszerű, egészségbarát termékválasztékukat is, és olyan új szolgáltatásokkal tették egyszerűbbé a vásárlást, mint az önkiszolgáló kasszák rendszere vagy az online vásárlás lehetősége.
A Superbrands a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság döntött. A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands-program világszerte 90 országban van jelen, Magyarországon először 2004-ben ismerték el azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön.
A közleményhez csatolt képeket gyors regisztráció után nagyobb felbontásban is elérheti a SPAR Médiatárban, a http://mediatar.spar.hu/ oldalon. A felületen lehetősége nyílik a SPAR további publikus képeit is letölteni. A képek felhasználásakor kérjük, hogy a spar.hu fotókreditet használja.
Kapcsolódó cikkeink
Az Európai Unió Bírósága elítélte az élelmiszerár-stopot: sérti a szabad versenyt
Az Európai Unió Bírósága ítéletet hozott, amelyben ellentétesnek minősítette a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >Forradalmi diákkedvezmény a SPAR és a Diverzum jóvoltából
Elsőként kötött együttműködési megállapodást a kereskedelmi láncok közül a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >Véget ért a XVIII. Coop Rally
Hajdúszoboszlón zárult az idei Coop Rally – Az idén 18.…
Tovább olvasom >Ismét a Borsodi Sörgyár sörfőzőinél vendégeskedett a Coop Rally mezőnye
Szeptember 12-én, közel egy évtized után ismét Bőcsre érkezett a…
Tovább olvasom >