A minőség elismerése: már 11. alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
A magyarországi áruházlánc ismételten kiváló márkának bizonyult: 2020-ban a Superbrands kereskedelmi szakemberekből és tapasztalt vállalatvezetőkből álló szakmai döntőbizottsága tizenegyedik ízben sorolta a SPAR-t a legjobbak közé.
„A SPAR a minőségi kiskereskedelmet tűzte ki célként. Vállalatunk olyan stratégia mellett valósítja meg a fejlesztéseit, amely a vásárlói élményre és fogyasztói igényekre fókuszál. Az újabb Superbrands-díj – amellett, hogy büszkeségre és örömre ad okot – annak a bizonyítéka, hogy helyes és sikeres az elkötelezettségünk, amely az áruházláncunk múltját, jelenét és jövőjét jellemzi. Vevőink elégedettsége és bizalma, a szakma támogató elismerése nyilvánul meg ebben a díjban, amely további innovációkra, értékgyarapításra ösztönöz” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR 2020-ban már 11. alkalommal nyerte el a Superbrands kitüntetést, a világ egyik legfontosabb márkaértékelési rendszerének ismérvei alapján. A kiválónak ítélt márkák a rangos szakmai díjjal – amely biztonságot és garanciát jelent – közönségismertségüket is tovább növelik, és mintául szolgálnak azoknak a hazai piaci szereplőknek, akik a márkaépítést illetően fejlődni kívánnak a jövőben. Az üzletlánc az elmúlt években számtalan olyan beruházást és fejlesztést hajtott végre, amelyeknek köszönhetően a vásárlók minden nap modern, kényelmes és otthonos üzletekbe térhetnek be. Többek között jelentősen növelték a kényelmi termékkínálatukat, szélesítették korszerű, egészségbarát termékválasztékukat is, és olyan új szolgáltatásokkal tették egyszerűbbé a vásárlást, mint az önkiszolgáló kasszák rendszere vagy az online vásárlás lehetősége.
A Superbrands a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság döntött. A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands-program világszerte 90 országban van jelen, Magyarországon először 2004-ben ismerték el azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön.
A közleményhez csatolt képeket gyors regisztráció után nagyobb felbontásban is elérheti a SPAR Médiatárban, a http://mediatar.spar.hu/ oldalon. A felületen lehetősége nyílik a SPAR további publikus képeit is letölteni. A képek felhasználásakor kérjük, hogy a spar.hu fotókreditet használja.
Kapcsolódó cikkeink
40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >A SPAR a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokság szponzora
Támogatja idén a SPAR lesz a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokságot,…
Tovább olvasom >40 millió euróból bővíti ljubljanai raktárát a SPAR Slovenia
A SPAR Slovenia egy 2. 000 m²-es modern létesítménnyel bővíti…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >