A Milli ismét a megbízható márkák között
A Reader’s Digest felmérése alapján a Milli a tejtermékek kategóriában immár negyedszerre elnyerte az Európai Megbízható Márkák díját.A Reader’s Digest Európai
Megbízható Márkák felmérése
az egyik legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói
tanulmány Európában. A magazin olvasóinak
körében 2001 óta több kategóriában
kutatják, hogy mennyire márkahűek az európai
polgárok. Az olvasók négy kritérium –
minőség, ár, termékimázs és a
fogyasztói igények kielégítése –
alapján minősítik a márkákat.
„A Friesland Hungária zRt.
évek óta nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a
közkedvelt klasszikus termékek mellett új
innovációkkal is a fogyasztók kedvében
járjon. A Reader’s Digest fogyasztói felmérésének
idei eredménye azt igazolja, hogy jó úton
járunk” – mondja Szautner Péter a Friesland Hungária
zRt. marketing és üzletfejlesztési igazgatója.
„Büszkék vagyunk rá,
hogy a vásárlók bíznak a Milli
termékekben és éveken át ragaszkodnak
kedvenc márkájukhoz.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >