A Milli ismét a megbízható márkák között
A Reader’s Digest felmérése alapján a Milli a tejtermékek kategóriában immár negyedszerre elnyerte az Európai Megbízható Márkák díját.A Reader’s Digest Európai
Megbízható Márkák felmérése
az egyik legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói
tanulmány Európában. A magazin olvasóinak
körében 2001 óta több kategóriában
kutatják, hogy mennyire márkahűek az európai
polgárok. Az olvasók négy kritérium –
minőség, ár, termékimázs és a
fogyasztói igények kielégítése –
alapján minősítik a márkákat.
„A Friesland Hungária zRt.
évek óta nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a
közkedvelt klasszikus termékek mellett új
innovációkkal is a fogyasztók kedvében
járjon. A Reader’s Digest fogyasztói felmérésének
idei eredménye azt igazolja, hogy jó úton
járunk” – mondja Szautner Péter a Friesland Hungária
zRt. marketing és üzletfejlesztési igazgatója.
„Büszkék vagyunk rá,
hogy a vásárlók bíznak a Milli
termékekben és éveken át ragaszkodnak
kedvenc márkájukhoz.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
