A METRO megkezdte a MICHELIN-dicsőségtáblák kiszállítását
Szeptember 14-én lehullott a lepel a MICHELIN Guide idei díjazottjainak kilétéről – a MICHELIN névtelen inspektorai által ajánlott vendéglátóhelyek szerepelnek a népszerű gasztronómiai útikönyvben, s az elnyert méltatást igazoló táblácskát is kapnak.
A MICHELIN Guide és a minőségi gasztronómia partnereként hosszú évek óta a METRO Nagykereskedelem gondoskodik a csúcsminőséget igazoló MICHELIN -táblák célba juttatásáról. A feladat ezúttal profi logisztikát kíván, hiszen mint ismert, valóságos díjesőt hozott a MICHELIN Guide idei magyarországi válogatása.
75 étterem, közte 28 budapesti, és 47 vidéki vendéglátóhely szerepel a MICHELIN Guide megfelelő rovataiban. 2 kétcsillagos étterem, 7 egycsillagos étterem, 7 Bib Gourmand étterem, 59 ajánlott étterem, valamint 5 MICHELIN zöld csillagos (fenntartható) étterem lett az idei MICHELIN Gála mérlege.
A METRO Magyarország munkatársai szeptember 15-én szimbolikus helyszínről, a Hősök teréről indulva kézbesítik a gasztronómia héroszainak a dicsőségtáblákat. A MICHELIN -plakettek kiszállítása 14:00 órakor startolt el: a szélrózsa minden irányába tartó METRO-csapatok a lehető legtöbb táblát visznek el a MICHELIN-leleplezés másnapján megérdemelt helyére, s azon vannak, hogy egy héten belül minden tábla a büszke tulajdonosához kerüljön.
„Minden évben jutalomjátékként éljük meg a MICHELIN-plakettek átadását, mert a díjazottak túlnyomó része egyben METRO-partner is, akiknek a törekvéseit, terveit jól ismerjük.” – fejti ki Bősze Ákos HoReCa üzletágfejlesztési vezető. – „Számos minőségi alapanyagot, különlegességet szinte csak tőlünk tud stabilan beszerezni egy-egy színvonalas étterem. A MICHELIN-elismerések odaítélését évről-évre kicsit úgy éljük meg, hogy mi is hozzá tudtunk járulni a magyar gasztronómia hírnevének öregbítéséhez. Külön öröm, hogy a táblák kiszállítása során személyesen gratulálhatunk a díjazottaknak.”
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új zseb nyílik a SZÉP-kártyán Aktív magyarok névvel
Mindenki a saját egészségének a kovácsa, az Aktív Magyarország program…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >