A METRO is csatlakozott a Jónak lenni jó kampányhoz
A METRO közel hétmillió forint értékű támogatást nyújtott a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnak a Jónak lenni jó kampány alkalmával. Az Alapítvány decemberi rendezvényein a METRO biztosít minden gyermeknek ajándékcsomagot, amelyben gyümölcsöket és szaloncukrot ad a rászorulóknak. Összesen több mint 3.000 ajándékcsomagot és további 1.500 kg gyümölcsöt ajánlott fel a METRO az idei kampány során.
Horváth Imre vezérigazgató kiemelte: „A METRO tevékenységéből adódóan elsősorban a gyermekek és hátrányos helyzetű személyek élelmezéséhez kapcsolódóan kíván támogatást nyújtani. A METRO számára különösen fontos a gyermekek élelmezésének támogatása. Egész évben igyekszünk ezeket a célokat szem előtt tartva működni. Mindent megteszünk, hogy biztosítsuk a rászorulók részére az egészséges élelmiszereket és a kiegyensúlyozott táplálkozást.”
„Nagy boldogsággal tölt el minket, hogy olyan beszállítói körünk van, akik segítik lehetővé tennünk a rászorulók támogatását. Minden esetben igyekeznek részünkre a lehető leggyorsabban a legjobb minőségű árukat biztosítani, amikor jótékonysági felajánlást teszünk. Emellett szeretném kiemelni, hogy a karácsonyi időszakban a nálunk vásárló sok ezer vállalkozást is arra biztatjuk, hogy támogassák a helyi jótékonysági kezdeményezéseket. Az elmúlt években több millió forintot gyűjtöttek össze vásárlóink, illetve nagy mennyiségű tartós élelmiszert ajánlottak fel a rászorulóknak” – emelte ki Horváth Imre.
A Jónak lenni jó programhoz való csatlakozáson kívül a METRO a Magyar Élelmiszerbankkal több éve együttműködve az áruházakból a lejárat közeli és esztétikai hibás termékeket a rászorulóknak juttatja el. Az élelmiszermentő program aktív részeseként 2012 márciusától mostanáig több mint 1.000.000 kg, összesen közel 900 millió forint értékű friss élelmiszert juttattunk el országszerte több mint 150.000 rászorulónak” – hangsúlyozta Horváth Imre.
A program eredetisége, egyedisége, hogy az általános gyakorlattal szemben a támogatásra adott termékek szinte kizárólag ultra friss élelmiszerekből állnak, amelyekhez általában alig jutnak hozzá a rászorulók. A program gyakorlati kivitelezését és működtetését napi szinten a METRO valósította meg először Magyarországon és Európában is. Az áruház minőségi és egészséges táplálékokat, mint például halakat, tejtermékeket, húsokat, közöttük nagy számban megtalálható bio-, laktóz és gluténmentes élelmiszereket juttat el a hátrányos helyzetben lévőknek, ami azért különösen fontos, hiszen ezen élelmiszerek táp- és vitaminértéke jóval magasabb, mint a tartós élelmiszereké.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >