A METRO is csatlakozott a Jónak lenni jó kampányhoz
A METRO közel hétmillió forint értékű támogatást nyújtott a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnak a Jónak lenni jó kampány alkalmával. Az Alapítvány decemberi rendezvényein a METRO biztosít minden gyermeknek ajándékcsomagot, amelyben gyümölcsöket és szaloncukrot ad a rászorulóknak. Összesen több mint 3.000 ajándékcsomagot és további 1.500 kg gyümölcsöt ajánlott fel a METRO az idei kampány során.
Horváth Imre vezérigazgató kiemelte: „A METRO tevékenységéből adódóan elsősorban a gyermekek és hátrányos helyzetű személyek élelmezéséhez kapcsolódóan kíván támogatást nyújtani. A METRO számára különösen fontos a gyermekek élelmezésének támogatása. Egész évben igyekszünk ezeket a célokat szem előtt tartva működni. Mindent megteszünk, hogy biztosítsuk a rászorulók részére az egészséges élelmiszereket és a kiegyensúlyozott táplálkozást.”
„Nagy boldogsággal tölt el minket, hogy olyan beszállítói körünk van, akik segítik lehetővé tennünk a rászorulók támogatását. Minden esetben igyekeznek részünkre a lehető leggyorsabban a legjobb minőségű árukat biztosítani, amikor jótékonysági felajánlást teszünk. Emellett szeretném kiemelni, hogy a karácsonyi időszakban a nálunk vásárló sok ezer vállalkozást is arra biztatjuk, hogy támogassák a helyi jótékonysági kezdeményezéseket. Az elmúlt években több millió forintot gyűjtöttek össze vásárlóink, illetve nagy mennyiségű tartós élelmiszert ajánlottak fel a rászorulóknak” – emelte ki Horváth Imre.
A Jónak lenni jó programhoz való csatlakozáson kívül a METRO a Magyar Élelmiszerbankkal több éve együttműködve az áruházakból a lejárat közeli és esztétikai hibás termékeket a rászorulóknak juttatja el. Az élelmiszermentő program aktív részeseként 2012 márciusától mostanáig több mint 1.000.000 kg, összesen közel 900 millió forint értékű friss élelmiszert juttattunk el országszerte több mint 150.000 rászorulónak” – hangsúlyozta Horváth Imre.
A program eredetisége, egyedisége, hogy az általános gyakorlattal szemben a támogatásra adott termékek szinte kizárólag ultra friss élelmiszerekből állnak, amelyekhez általában alig jutnak hozzá a rászorulók. A program gyakorlati kivitelezését és működtetését napi szinten a METRO valósította meg először Magyarországon és Európában is. Az áruház minőségi és egészséges táplálékokat, mint például halakat, tejtermékeket, húsokat, közöttük nagy számban megtalálható bio-, laktóz és gluténmentes élelmiszereket juttat el a hátrányos helyzetben lévőknek, ami azért különösen fontos, hiszen ezen élelmiszerek táp- és vitaminértéke jóval magasabb, mint a tartós élelmiszereké.
Kapcsolódó cikkeink
Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >A Bocuse d’Or főtámogatója
A támogatási megállapodás megújításának köszönhetően 2027-ig biztosan a METRO a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >