A METRO Cash &Carry Ezüst Oroszlán díjat nyert a 2016-os Cannes-i Fesztiválon
A METRO Cash &Carry Ezüst Oroszlánt nyert a „Direkt” kategóriában a “Napi Fogás” nevű kampányával, amely díjért 3096 másik kampánnyal versenyzett. A díj elnyerése jó példája annak, hogy egy hagyományos szegmensben is – ami nem a merész kommunikációjáról ismert – lehet innovatív kampányt csinálni.
A METRO Európa legnagyobb friss hal forgalmazójaként egy olyan módszert keresett, ami egyedülálló módon mutatja be a halkínálata frissességét. A Serviceplan kommunikációs ügynökséggel együttműködve alkották meg a díjnyertes kampányötletet, aminek központi eleme egy napilap, ami nem csak, hogy mutatja a napi dátumot, de sok országban a hal becsomagolásának hagyományos módja is egyben.
A kampány időszakában a METRO partnerei, halászai a friss hallal együtt a fogás napján megjelent helyi újságból is küldtek néhány példányt a METRO kiszállítási központjába, és azon keresztül a célállomás METRO áruházaiba. A METRO áruházak Európa-szerte a halat becsomagolták a származási régió napilapjaiba. Egy direkt erre a célra tervezett matrica pedig kiemelte a dátumot az újságpapíron, és egyúttal bizonyította a hal frissességét is. Az árcímkén található vonalkód a METRO nyomonkövethetőségi szolgáltatásához irányította a vásárlókat.
A díjnyertes film itt megtekinthető: http://youtu.be/cBKJfaz69AQ
Kapcsolódó cikkeink
Együtt okosodtunk (1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember 23–27.…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Mérsékelt optimizmussal
Az ágazat legnagyobb értékesítési csapatát foglalkoztató METRO-áruházlánc munkatársai évi 180…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >