A METRO Cash &Carry Ezüst Oroszlán díjat nyert a 2016-os Cannes-i Fesztiválon
A METRO Cash &Carry Ezüst Oroszlánt nyert a „Direkt” kategóriában a “Napi Fogás” nevű kampányával, amely díjért 3096 másik kampánnyal versenyzett. A díj elnyerése jó példája annak, hogy egy hagyományos szegmensben is – ami nem a merész kommunikációjáról ismert – lehet innovatív kampányt csinálni.
A METRO Európa legnagyobb friss hal forgalmazójaként egy olyan módszert keresett, ami egyedülálló módon mutatja be a halkínálata frissességét. A Serviceplan kommunikációs ügynökséggel együttműködve alkották meg a díjnyertes kampányötletet, aminek központi eleme egy napilap, ami nem csak, hogy mutatja a napi dátumot, de sok országban a hal becsomagolásának hagyományos módja is egyben.
A kampány időszakában a METRO partnerei, halászai a friss hallal együtt a fogás napján megjelent helyi újságból is küldtek néhány példányt a METRO kiszállítási központjába, és azon keresztül a célállomás METRO áruházaiba. A METRO áruházak Európa-szerte a halat becsomagolták a származási régió napilapjaiba. Egy direkt erre a célra tervezett matrica pedig kiemelte a dátumot az újságpapíron, és egyúttal bizonyította a hal frissességét is. Az árcímkén található vonalkód a METRO nyomonkövethetőségi szolgáltatásához irányította a vásárlókat.
A díjnyertes film itt megtekinthető: http://youtu.be/cBKJfaz69AQ
Kapcsolódó cikkeink
Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >