A METRO bevette a Balatont
Hurrikánként söpört végig a METRO kiszállítási üzletágának értékesítő csapata a Balaton-parton nyár elején: egyetlen nap alatt több mint 1300 helyszínt látogattak meg egy turné keretében, hogy népszerűsítsék a METROMAX kiszállító szolgáltatást a balatoni vendéglátósok – hotelek, éttermek, bárok és strandbüfék – számára.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A METRO figyelmet megragadó autóflottája a Balaton két partjáról indult azzal a céllal, hogy a nagykereskedelmi vállalat HoReCa szegmensre szabott termékválasztékát, kiszállítási üzletágát és versenyképes árait népszerűsítésék. Az előszezont kóstolgató turisták Alsóörstől Keszthelyig találkozhattak a cég járműflottájának tagjaival, valamint a száz főt számláló értékesítő különítmény sárga Hurrikán-turné pólót viselő képviselőivel.
A METROMAX Kiszállítás kényelmes, személyre szabható beszerzést biztosít, amivel a vendéglátós rengeteg időt és energiát spórolhat, és maximálisan a vendégekre koncentrálhat. //
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >Online tanfolyam segíti a helyi turizmus fejlesztését
Elindult a Falusi Turizmus Fellendítését Célzó Oktatási Pályázat, amely gyakorlati…
Tovább olvasom >2040-re több mint 2,4 milliárd turista járja majd a világot
Az elmúlt évtizedekben a turizmus példátlan növekedést mutatott: 1975 és…
Tovább olvasom >