A METRO a Bocuse d’Or legnagyobb támogatója
A Bocuse d’Or döntője 2023. január 22-én és 23-án kerül megrendezésre, mint mindig, a Sirha Lyon kiállítás keretei között. A METRO AG a kiváló gasztronómiai minőség elkötelezett képviselőjeként ezúttal is a legjobb minőségű termékekkel támogatja a versenyt és annak részvevőit.
– Örülünk és büszkék vagyunk arra, hogy a METRO France főszponzorként ismét részt vesz a Bocuse d’Or döntőjében. A régóta sikeres együttműködés cégünk és a világ legjelentősebb gasztronómiai versenye között, valamint vitathatatlan kompetenciánk az élelmiszeripar és a gasztronómiaterületén fontos szerepet játszik a csapatok szakmai felkészülésében – mondta el egy Linkedin-posztban Rafael Gasset operatív igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >