A megatrendeket követi az SGS új vállalati struktúrája
Az SGS Hungária Kft. 1991 óta tevékenykedik Magyarországon, egyre bővülő szolgáltatásaival, innovatív megoldásaival az ország teljes területén rendelkezésre áll. A vállalat szervezeti átalakulásáról, új és megújuló szolgáltatásairól Grőger Nóra, Health & Nutrition, Connectivity & Products üzletág business managerével, valamint Novákné Fejős Rita, knowledge üzletág food audit managerével beszélgettünk.
– Miként változott az SGS szervezeti átalakulása alapján a kínált szolgáltatások köre?
– Az SGS vállalati struktúrája 2021-ben továbbfejlesztésre került, melynek célja az volt, hogy még jobban igazodjunk a kulcsfontosságú megatrendekhez és az ügyfelek igényeihez. Az új struktúra szerint öt üzletágban összpontosulnak szolgáltatásaink: Connectivity & Products, Health & Nutrition, Industries & Environment, Knowledge, valamint Natural Resources. Az új felépítésünk elősegíti, hogy értéket adjunk a társadalomnak azáltal, hogy jobb, biztonságosabb és összekapcsoltabb világot teszünk lehetővé valamennyi érdekelt fél számára. Támogatjuk az ügyfeleket a fenntarthatóság felé vezető úton a működésük során és az ellátási láncaikban.
A fejlesztésekben a továbbiakban is nagy hangsúlyt kap a digitalizáció és az innováció. A hatékonyabb munkafolyamatoknak köszönhetően rövidebb vállalási határidővel és kedvezőbb árképzéssel segítjük partnereinket az előnyös piaci pozíció megszerzésében, illetve megtartásában.
– Mire fordítanak kiemelt figyelmet 2022-ben?
– Globálisan és lokálisan is kiemelt területként kezeljük az FMCG szektort. Az élelmiszeriparban a vezető tanúsítási szerepünk mellett immáron két akkreditált laboratóriummal tovább erősödtünk a vizsgálatok és ellenőrzések terén is. A tanúsítási szolgáltatásainkban a GFSI szabványok változásából adódó feladatok mellett a fenntarthatósági követelményekre és az elsődleges termelésre fókuszálunk.
Az egyik fő irány a GLOBALG.A.P. tanúsítási szolgáltatásunk. Újragondolt folyamatokkal biztosítjuk a rugalmas és gyors tanúsítási folyamatot versenyképes árakon. Oktatási portfóliónkat is ennek megfelelően alakítjuk, fejlesztjük. Másrészről megemlítendő a WEEELABEX auditszolgáltatásunk, amelyet idén először magyar auditorral is van lehetőségünk elvégezni. Ezzel támogatjuk elektromos berendezéseket gyártó és forgalmazó ügyfeleinket a 197/2014.(VIII.1.) Kormányrendeletnek és a vonatkozó WEEE európai uniós előírásoknak történő megfelelésben. Emellett természetesen továbbra is rendelkezésre állunk a már széles körben ismert laboratóriumi vizsgálatainkkal, tanúsítási, jelölés-ellenőrzési és szakértői szolgáltatásainkkal.
– Milyen új szolgáltatásaik jelentek meg?
– A speciális táplálkozási igényt kielégítő élelmiszerek laboratóriumi vizsgálata, ellenőrzése és tanúsítása az idei évben is kiemelt terület. Új, digitális megoldást kínálunk az élelmiszer-biztonsági kultúra mérésére és fejlesztésére az SGS Realize Professzionális Élelmiszerbiztonsági Kultúra programjával.
Laboratóriumi szolgáltatásainkhoz kapcsolódva mintabeszállításokra, mintabegyűjtésekre kerestük a megoldást. 2021 őszén elindítottuk a mintabegyűjtési túráinkat, akár a hűtött, fagyasztott minták szállítását is vállaljuk hűtős-fagyasztós gépjárművünkkel, mellyel biztosítani tudjuk a hűtési láncot a laboratóriumba érkezésig.
Szakértői hálózatunkkal számos AI-alapú eszközt fejlesztettünk ki annak érdekében, hogy ügyfeleink mindig megfeleljenek a legújabb előírásoknak, elkerülve a visszahívás vagy panasz kockázatát. Szolgáltatásaink közé tartozik a címke- és specifikációkészítés és ellenőrzés, a gyártás támogatása, fejlesztése, valamint a jogszabályi tanácsadás. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették…
Tovább olvasom >Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat…
Tovább olvasom >Ritkábban használják a mesterséges intelligenciát a munkához a magyarok, mint a nemzetközi átlag
A magyar munkavállalók a globális átlagnál ritkábban használják a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >