A Matusz-Vad 70%-os tulajdonrészt szerzett a FrissHal Kft-ben
A Matusz CsBVK cégcsoport három országban, Magyarországon, Ausztriában (Gastro Genius GmbH) és Szlovákiában (Gastro Genius Sro) folytat tevékenységet, ahol összesen 8000 éttermet és vendéglátó egységet lát el napi szinten professzionális minőségű hűtött és fagyasztott élelmiszerrel.
A cégcsoport elkötelezett a vendéglátóipari egységek minőségi alapanyagokkal történő ellátásában, melyet számtalan díjjal ismert el idáig a közélet. 2011 – Ernst & Young Entrepreneur of the Year díj, 2005 – Az év konyhai beszállítója díj, 2010 – Az év üzletembere díj, 2008 – Presztízs díj, valamint többszörös Magyar Brands és Super Brands díjas. A zászlós hajó Matusz-Vad Zrt. jelenleg több mint 2000 terméket forgalmaz és 44 márkát képvisel 22 országból, miközben öt saját márkája is van. 2022-ben az árbevétele várhatóan eléri a 25 milliárd forintot.
„A FrissHal Kft-vel való együttműködés célja a közös lehetőségek kiaknázása. A Matusz-Vad Zrt. még ebben a hónapban megkezdi a friss halak forgalmazását a vendéglátóegységek részére, tovább bővítve a cég magas színvonalú és rendkívül széles termékkínálatát. Az akvizíció kapcsán a FrissHal Kft. alkalmazottainak számát megduplázzák, valamint további technológiai fejlesztések bevezetését tervezik a várható gazdasági válság ellenére. A Matusz-Vad stratégiája a nehéz időszakokban a fejlesztés, hogy amikor új lendület kap a gazdaság, még jobb eredményeket érhessen el”
– mondta el Matusz Balázs, a Matusz-Vad Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A FrissHal Kft-t egy testvérpár, Máté Imre és Máté Zoltán alapította 2014-ben pályázati segítséggel. A főként a retail és a magyarországi HoReCa nagykereskedők ellátására szakosodott cég jelenleg a vendéglátás területén alacsony piaci részesedéssel rendelkezik. A vállalat feldolgozóüzeme azonban mindenben megfelel a legmagasabb szintű higiéniai előírásoknak, modern technológiát használ és IFS rendszert üzemeltet. Beszállítója szinte az összes jelentős magyar multinacionális élelmiszerláncnak.
Kapcsolódó cikkeink
10 kardiológusból 10 ezt ajánlja!
Évről évre, ha lassan is, de emelkedik a hazai halfogyasztás…
Tovább olvasom >Tavaly szépen bővültek a nagykereskedők és disztribútorok
Ahogy a korábbi években, úgy idén is, hagyományosan a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Jég hátán megélni
A vendéglátás kiszolgálására berendezkedett nagykereskedők a vírusválság kitörésekor vásárlóik jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >