A második legnagyobb magyarországi üzletét nyitotta meg a Rossmann
Az Aréna Mallban nyitotta meg 208. magyarországi üzletét a Rossmann, amely közel 600 négyzetméteren várja a vásárlókat. Az új üzlet a második legnagyobb magyarországi Rossmann drogéria és parfüméria, amely a vállalat dinamikus expanziós stratégiájának részeként valósult meg.
A német gyökerű üzletlánc 2017-ben 78,4 milliárd forintos forgalmat bonyolított le. Az új drogériát és parfümériát Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója pénteken adta át a nagyközönségnek.
A Rossmann legújabb üzletét bőséges helykínálat, kényelmes és átlátható elrendezés jellemzik. Az Aréna Mallban található drogériában elérhető szinte minden Rossmann által forgalmazott termék, egyes kozmetikai márkák pedig a szokásosnál is nagyobb választékban állnak rendelkezésre, beleértve a hypoallergén termékeket. Az üzlet fókuszában a dekorkozmetika, a parfüm és a dekoráció áll, de kibővült egészséges saját márkás Genuss PLUS és enerBIO élelmiszer- és táplálékkiegészítő kínálattal is várja a Rossmann a vásárlókat.
„Büszkeséggel tölt el minket, hogy vásárlóink bizalma és partnereink támogatása lehetővé tették, hogy megnyissuk legtágasabb üzletünket – mondta el a megnyitón Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. „Jelenlétünk az Aréna Mallban stratégiánk egyik mérföldköve, és több mint 1711 kollégánkkal közös munkánk sikerét igazolja. A jövőben is arra törekszünk majd, hogy továbbfejlesszük minőségi, kiváló ár-érték arányú termékeinket, és hogy vásárlóink szakszerű segítséget kapjanak, ha ellátogatnak hozzánk.”
A Rossmann Aréna Mall üzlettel együtt immár 208 magyarországi drogériát és parfümériát üzemeltet a vállalat, amelyekben összesen 17.700 termék között válogathatnak a vásárlók, beleértve 2200 saját márkás terméket. A nyitó hétvégén (2018. július 27-29.) a Rossmann Aréna Mallban ezeket 10 százalékos kedvezménnyel szerezhetik be a vásárlók, akik számára egészséges saját márkás termékkóstolóval, dekorkozmetikai és fodrász kitelepüléssel, valamint ajándékokkal, nyereményjátékkal kedveskedik az üzletlánc.
Kapcsolódó cikkeink
Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Müller megnyitja zászlóshajóját a Budapest Prestige-ben
Három éven át tartó építkezés után a Müller kereskedelmi vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >